Omdat hij heel "apart" is en blijft zowel horloge als persoon!

Enzo Mechana … schijt aan alles en iedereen gewoon maken wat jezelf leuk vindt!!
Heeft wel wat.
Ik zou deze nooit kopen maar kwaliteit straalt ervan af … handgemaakt 2500 dollar met omega uurwerk …
Die van mij schiet op … ben heel nieuwsgierig en kan niet wachten.

Ik vind hem eigenlijk best leuk, maar dan vooral als kunstvoorwerp voor in een vitrine o.i.d.

Dat is met recht een dikke klok! Welk type is Enzo voor jou aan het maken?

ticothijs82 Schreef:

Dat is met recht een dikke klok! Welk type is Enzo
voor jou aan het maken?

Ik krijg een 47/48mm model uitgegaan van dit plaatje met een vintage JLC uurwerk wat door echt goede horlogemaker (gewerkt bij grote horlogemerken) helemaal nagekeken wordt. 26mm lugsize zodat mijn panerai banden ook passen : )
Wijzers heb ik als kleine plaatje en secondenwijzer wordt blauw als op die gauge van topic
Kast wordt highpolished en bezel waar ik nog voorbeelden van krijg wordt brushed net als kroon (grote kroon gevraagd)

Wow apart, maar wel gaaf!!

Hoeveel meter waterdicht is hij wel niet, zal wel dikke caseback en crystal opzitten!:wink:

5,9mm saffier en getest tot 3000 meter …

Krijg je er ook een aangepaste garderobe bij? Maathemden en zo?

High polished schreeuwt om krasjes neem ik aan? Apart is het zeker!

Hier is volgens mij al eerder een topic over geweest en toen is o.a. de term snelkookpan gevallen.

Nog steeds niet helemaal mijn horloge, maar Enzo heeft lef, en daar heb ik wel respect voor (tu)

XXoF Schreef:

Ik vind hem eigenlijk best leuk, maar dan vooral
als kunstvoorwerp voor in een vitrine o.i.d.

+1 gaaf om te zien, niet om te dragen imho

Leuk (en inderdaad heel apart) als object. Om te dragen - be my guest, ik kijk wel.

Ik hou wel van aparte klokjes om de pols, ben dus ook wel heel benieuwd hoe jouw model er uiteindelijk uit zal zien.

Verso Schreef:

Ik hou wel van aparte klokjes om de pols, ben dus
ook wel heel benieuwd hoe jouw model er
uiteindelijk uit zal zien.

ik hoop binnen 14 dagen wat te kunnen laten zien … bij enzo moet je blij zijn binnen een jaar een horloge te “krijgen” … : )

Grrrr… Rick loopt me weer lekker te maken…