Omdat ik het jullie allemaal gun

Mede Freaks

Schaap & Citroen Den Bosch heeft weer zeer mooie aanbieidingen voor het seizoen
Als je zo gek bent om je 13e maand te combineren met wat spaargeld zeker een aanrader

Zo zijn haast alle Baume & Mercier en Montblanc horloges met 50% korting
Verder meerdere Breitling’s, IWC’s, Omega’s, Jaeger’s met 35-40% korting

Den Bosch is mooie stad voor een bezoekje voor een gezellige zaterdag middag met de vrouw
Terloop even binnen lopen en wie weet zelfs iets interessants voor jullie vrouwen :wink:

Gr/Arthur

7 likes

Volgens mij zitten er wat broodkruimels in je toetsenbord waardoor niet alle letters gepakt worden gezien je tekst :wink:

Leuke tip, thanks! Heb je toevallig gezien of de korting alleen op de vrij high-end, exclusieve modellen zit, of ook op de meer gangbare modellen van de genoemde merken?

Alle Montblanc & Baume Mercier modellen nu na korting tussen Euro 1.250 - 2000
Mooie modellen, zowel sportief/klassiek als klassiek (bv Moonphase voor Euro 1.500,-)
Van de overige merken natuurlijk met name modellen in de range Euro 5.000 - 10.000
Worden wel forse kortingen op gegeven waardoor je nog sgteeds in Euro 4.000 - 6.500 range komt

2 likes

voor de espresso :wink:

1 like

Volgens mij is het al een tijdje uitverkoop daar (paar weken), heb al wat mooie klokjes zien verdwijnen daar…

Klopt gaat erg hard en elke week weer nieuwe modellen
Ook Hublot bijvoorneeld

De vestiging in DB gaat ook verdwijnen… Net als de Bijenkorf…
:*-(

1 like

Dat is nieuws voor me David

Wist het 2 jaar terug al :smile:
Was destijds opzoek naar een nieuwe winkel in centrum DB en toen was al bekend dat s&c en bijenkorf het huurcontract opgezegd hadden… Die zitten hun tijd uit en dan zijn ze foetsie…

Dacht dat Den Bosch geen IWC’s had liggen? Welke heb je er gezien?

Jammer dat ze weg gaan, maar eigenlijk missen we er niets aan. Er is binnen nauwelijks ruimte en de ene keer dat ik binnen liep erg slecht te woord gestaan.
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de collega’s van S&C in Eindhoven waar ik het ene alternatief na het andere in m’n handen kreeg.

Klopt, in Eindhoven zijn ze een stuk actiever en denken prettig mee. Wellicht ook omdat Peijnenburg naast hen zit en de concurrentie meer voelen…? Want ook daar is de keuze reuze!

Onder andere de nieuwe IWC Ingenieur Automaat met witte dial voor 4100 Euro