Omdat we er allemaal voor kiezen om horlogische problemen te hebben

Goedemorgen HF,

Ik heb slecht geslapen vandaar deze vraag.
ALS ik mijn batman 2018 en Submariner 2019 zou verkopen komen er wat fondsen vrij. Ik houd het ergens boven de 20K en max 25k met wat eigen :euro: :euro: :euro: erbij. Ik draag de batman niet bijzonder veel. Dit speelt wel een beetje mee.

Ik heb wel een paar zaken waaraan het horloge moet voldoen.
Geen geel gouden rolex. Al het andere van rolex is prima.
Geen grand seiko. Niet mijn ding.
Graag ook geen antwoorden als: koop deze van 10K en ga uit eten of op vakantie. We gaan toch wel een keer uit eten of op vakantie. Ik wil graag weten wat er voor rond 20K te koop is. Ook de wat minder bekende merken mogen mee doen.
Zo dat waren de zaken.
Even een paar plaatjes van de goederen. :sunglasses:





En doe er gerust een plaatje bij als je een goed idee hebt. :beers: :beers: :beers:

11 likes

Vacheron Constantin Overseas met blauwe dial, en klaar ben je!

8 likes

A. Lange & Sohne zonder twijfel in die prijscategorie.

6 likes

Zelfs zou ik dan ook voor een Lange gaan, maar dat is omdat ik van dress watches hou.
Contrast is natuurlijk ontzettend groot met je Batman en sub

2 likes

Iedereen gaat je nu de Lange’s en VCs aanraden, maar speelt afschrijving ook een rol?

Jij bent geen persoon voor een fancy dresswatch ouwe.

13 likes

In deze prijscategorie zou ik eigenlijk direct richting AP gaan. Een mooie Royal Oak met blauwe plaat wellicht? :wink:

3 likes

Van 2 hele gave en begeerlijke sportmodellen naar een heel klassiek dress watch vind ik persoonlijk een hele grote stap. Maar misschien is dat omdat ik in een andere horologische fase zit. :grimacing:

1 like

:point_up: Dit of een AP

6 likes

De rechter maar zou dan persoonlijk voor de normale non-chrono gaan

4 likes

Als je die Sub wegdoet slaap je daarna pas echt slecht.
Batman mag eruit.

2 likes

Dat. En de man zet als hij thuis komt de winder in de woonkamer. Die moet ook gevuld blijven. 2 er uit voor 1 die hij niet dagelijks gaat dragen zodat zijn verzekering hem opdraagt hem in de kluis te bewaren. :thinking:

Hee @Pauwelix, kan ik die winder overnemen voor een leuk prijsje?

2 likes

Big arms fancy dress watch?
Is dit die nieuwe YM wit goud?

@Chlorophyl deze winder was redelijk aan de prijs.
I meek spezial preiz for jou frend

3 likes

Ik denk dat Pauw-Pauw ook nog niet heeft geprobeerd om één horloge van 25k buiten de deur te verzekeren. Dat is cray-cray. Ik ben tot 20k verzekerd voor alles wat ik bij me heb. Mocht ik een horloge van 20k dragen en geript worden koop ik zelf wel een nieuw mobieltje en/of laptop :joy:

In 42mm, dat past wel bij een beer.

2 likes

Als je dit wilt doen zou ik persoonlijk gaan voor een VC Overseas met blauwe wijzerplaat.

1 like

Alleen de batman eruit en een Daytona erin voor het bedrag wat hij opbrengt. Lekker 2 stuks houden, die sub wil je toch niet kwijt :ok_hand:

2 likes

Kies maar. :slightly_smiling_face:

Een daytona (geen idee of je die voor onder de 20k kan krijgen :sweat_smile:)?

2 likes

Een mooie puntgave 5513. (daarbij een casiootje en een zonnepaneel, was dat al genoemd?)

3 likes

Een van deze twee! :heart_eyes:
:heart_eyes:


5 likes

Dit is mijn grail. Laatst gepast bij Gassan en werkelijk geweldig.
Omdat ik dat geld nu niet heb, heb ik een look-a-beetje-like

6 likes