Omega 165.024 ...doen of niet?

Ik kan een mooie Omega Seamaster 300 kopen (eind 60, begin 70) een 165.024 cal.552

Enige twijfel is er nog omdat er een service dial + hands opgezet is…

Doen of niet doen is de vraag nu…

Watchco exemplaar? Niet doen.

Volgens mij geen gebouwd exemplaar van WatchCo…

Heb je nog meer foto’s? Alles heeft een waarde… maar wat vragen ze waardoor je twijfels hebt?

Kan 'm kopen voor +/- 4.5k

Die watchco’s zijn perfecte daily wearers die ook al een vast kooppubliek hebben. Waarom niet dus, als je ervan wil gaan genieten zonder een purist te zijn? Gewoon lekker kopen en van genieten. Zoek je een stuk met echte verzamelwaarde, maar met bijhorende schrik om ze te dragen, dan niet.

2 likes

Ik ben geen kenner. Ik ben een liefhebber. Ik vind hem prachtig :+1: Als hij de aanschafprijs waard is, gewoon kopen.

1 like

Watchco’s gaan voor rond de 3k.
Als je hem als daily wil kunnen gebruiken en luminova service onderdelen geen probleem vind is een nieuw gebouwde een goedkopere optie…

Kunnen die nog gebouwd worden dan? volgens mij zijn die onderdelen niet meer te krijgen via omega zelf en zijn deze dus ook een stuk duurder geworden.

Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

1 like

Deze bied ook regelmatig aan op chrono

Klopt, tegenwoordig loont zich dat niet meer. Omega heeft de prijzen van ‘spare-parts’ behoorlijk verhoogd

Zie bovenstaande advertentie. Deze bied ook nog regelmatig op Chrono aan

Ik heb nog nooit gehoord van een 166.0324 … Dat lijkt me een echte WatchCo zeg maar :sunglasses:

Extra nul is voor een service kast voor zover ik weet

4.5k. Dat zou ik er echt never voor geven.

Volgens mij is het ook een watchco. En anders is alles service onderdelen op het uurwerk na.

Zou er max 3k voor betalen als je em echt graag wilt.

1 like

Ik ben ook geen kenner, maar ik vraag me gewoon af: stél je krijgt een ernstig probleem met het uurwerk…en een lokale horlogemaker heeft onderdelen nodig ( die Omega wellicht niet zal willen leveren) ; aanvaarden ze dan zo’n Watchco horloge voor service???

Edit: ik vind het wel een prachtig horloge :wink:

Nee dat doen ze bij omega niet (meer).

Onderdelen zijn je probleem niet