Omega 18k 0.750 swiss made ?

Hallo allemaal na wat speurwerk over een omega horloge kwam ik hier terecht.

Misschien dat kenner mij kunnen vertellen wat het horloge waard is ?

Alvast bedankt

Rick

De markeringen aan de buitekant dat doet me sterk denken aan een autobahn omega, een fake. Maar hij heeft niet die typische wijzerplaat. :thinking: Ben benieuwd of deze echt is.

Absoluut nep. Als je geluk hebt is deze massief goud en zal dat ook de waarde zijn van het horloge, maar vermoedelijk is dit verguld.

Bedankt voor je reactie horloge is waarschijnlijk in 1997 gekocht bij een juwelier in Sout Shields Engeland

Zal eens kijken of die zaak nog bestaat en misschien contact opnemen ?

Bedankt voor je reactie! Zal morgen langs de juwelier en benieuwd of die verguld is of massief

Ze bestaan nog, maar om bijna 25 jaar later daar aan te kloppen :grimacing:

Gewoon doen, mailtje met wat foto’s vinden zij vast ook leuk.

1 like

:rofl: mooi man! gelukkig kunnen we mailen :sweat_smile: top dank je !

De grijze slijtplekken op de binnenkant van de band doet mij vermoeden dat het een verguld horloge is, al zou het ook reflectie kunnen zijn. In elk geval is het geen echte Omega.

Heb je er ook een bonnetje bij van die juwelier? Het feit dat het in een doosje van een bepaalde juwelier zit wil echt heel weinig zeggen, er wordt zoveel gewisseld met doosjes.

3 likes

Ik heb nog nooit een echte Omega gezien met goudmerk aan de buitenkant…

2 likes

Die zijn er wel maar niet met zulke stempels. Meestal in het klein op de lugs.

1 like

Ik formuleerde het wat onhandig maar dat dus

Dacht ik al, jou kennende😘

1 like

Gewoon naar de goud opkoper om de hoek, die doen er wat testvloeistof op en dan weet je genoeg. Als nepper is het nooit meer dan de materiaal waarde, en als dat ook nep is hoef je niet eens de moeite te doen om hem weer mee naar huis te nemen.

Dit is gewoon een nep Omega.
Google maar eens op fake 18kt Omega en je weet genoeg.
Op dit forum heb ik al heel vaak linkjes geplaatst dus je zou ook kunnen zoeken op dit forum.

2 likes

Zal er morgen even langs ! Inderdaad de kortste klap

Bedankt voor de reacties Zal de uitslag melden