Omega 21 rubis swiss made 1976 (nep of echt?)

Hallo allemaal,

Ik heb een Omega 21 Rubis swiss made uit 1976.
Er zitten 4 stempels op de sluiting en op t achterwerk van de horloge.

Op de wijzerplaat staat Omega en eronder 21 Rubis.

Wie kan mij vertellen of deze nep of echt is. weet even niet hoe ik een foto kan plaatsen, maar als iemand wilt reageren kan ik deze per mail naar je sturen.
Of het is mij toch gelukt zie link hieronder.
http://www.mijnalbum.nl/Album=XFLRNQY3

Hoop dat iemand mij kan helpen, heb hem van mijn opa.

Gr sharon

Hallo Sharon,
Volgens mij is het horloge nep. Maar de echte kenners zullen zich vast aandienen.

groet,
Niels

Hoi Niels,

Waar aan zie ik dat deze nep of echt is?

Heb al overal gezocht maar is mij nog niet echt duidelijk.

Of weet iemand anders hier een antwoord op.

Gr sharon

Hoe weet je dit, waar zie je het aan?

Volledig nep.
Waaraan zie ik dat ?
Ik herstel al meer dan 30 j Omega’s en dit model heeft Omega nooit gemaakt en is nep. Slechte afwerking, is geen Omega model, metaal van band en kast verkleurt, stempels komen niet overeen met echt, teveel om op te noemen.

Is dit toeval?

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-antiek/398732007-gouden-omega-seamaster-dames-horloge-18k.html?return=eJwVyFsKgzAQheG9CPqmSVRKG5FiF9CXriDotAZzIzNCaeneO8J5%2BP5jtNJfq%2BWAWl2kLhBMntdhJUpaiC0mCI03eaPkjCFsghNoIZsFQs0jgwhBrDG7%2BAKsTSALm5j7ZiXvrm83qmrBkWLZTarsbk4dOLenwy27P0CMj01MfC7IwUrHKRme%2FynsHrKdOSNa7rZKaR9llSLSHBcYVS%2Fb%2B6MYfn9LHUKb&df=1&fta=eNotkU1uxCAMhe%2FCYtbYEH6M5grd9AAjB0gbKdNEJdNGrXr3Epjdh5%2Fxs56ZLP0WciQen8vti5ciQn0iiWO5wiWV674ShAUIHJqwIOmw7PQzb6FMqVDYdpLhvtHH454%2F5xjWMhNetu1xlZdtLXtcU76Clvjyek7WJDZ%2ByyLMdWohRWJOzVJhZbCjQ475gMFzTOwOsF4a5VStGM7G8wF6HEGyrhJr5FFWiDomN3SIWjVgP3WJh5wbeDau9yD3Hg%2FYJTvE%2Ft14NA1UktgAOdsGkqPuzUpNJ6hkITZwiscOMHKDLH0bqCwMTwsZoVX0hG0xpVA%2B5xjbLBS4oS2mpO6A2bWdHVhk2cBnTA0YY3PHUefmjk7idGYJNcp93TiV25I%2F3vb3M25TBU%2FizsftvEANPZGRtVhvzd8ivDzxSwQmSb9%2Ff%2F%2FiOp3J&fta_ind=17&fs=1&thumb_click=1#photoGallery

SVP allemaal ff klikken en aangeven dat het een nepper is. Wordt de advertentie door MP verwijderd.

Dames, heren,

Ik lees net de laatste berichten van vandaag. En ik vroeg mij af of jullie denken dat ik degene ben die nu op marktplaats staat?

gr sharon

Mag ik jullie wijzen naar mijn foto’s die in mijn bericht van 15 november 2010, 18:48 staan. Als jullie kijken naar de merkjes wat bij mij erin staan en degene die op marktplaats. Dan zien jullie dat bij mij een rondje rechts staat en degene op marktplaats heeft geen rondje maar een kreukeltje erin. Dus hoe komen jullie erbij dat ik dit ben…zelfs ik zie dit verschil!!!

Graag nu ook jullie reactie.
Maar ga niet iemand beschuldigen die niks gedaan heef.

gr sharon

sharonk22 Schreef:

Mag ik jullie wijzen naar mijn foto’s die in mijn
bericht van 15 november 2010, 18:48 staan. Als
jullie kijken naar de merkjes wat bij mij erin
staan en degene die op marktplaats. Dan zien
jullie dat bij mij een rondje rechts staat en
degene op marktplaats heeft geen rondje maar een
kreukeltje erin. Dus hoe komen jullie erbij dat ik
dit ben…zelfs ik zie dit verschil!!!

Graag nu ook jullie reactie.
Maar ga niet iemand beschuldigen die niks gedaan
heef.

gr sharon

Vandaar dat ik ook mijn post vragend heb gesteld v.w.b. de link met jouw vraag op het forum.

Omdat het hetzelfde type nephorloge is, heb ik het (nogmaals: met vragende toon) in dit topic geplaatst.

Verder blijft natuurlijk staan dat de MP-advertentie misleidend is en dient te worden verwijderd door veel meldingen richting MP-beheerder, dat het een nephorloge betreft.

Je ziet ze heel veel. Ik koop nog wel eens lots en ik heb zo denk ik al een stuk of 4 van deze “Omega’s” gehad. Het is de grootste rotzooi en er zit geen grammetje goud aan.

Henrik Schreef:

Je ziet ze heel veel. Ik koop nog wel eens lots en
ik heb zo denk ik al een stuk of 4 van deze
"Omega’s" gehad. Het is de grootste rotzooi en er
zit geen grammetje goud aan.

Zo is dat .
Ik heb er ook één in huis die deel uitmaakte van van een lot .

Yo , Manu .