Beste horlogevrienden,
Deze Seamaster heb ik voor tamelijk weinig op de kop kunnen tikken. Zijn er nepversies in omloop van de 2254? Ik kan niets vreemds ontdekken. Wat is jullie oordeel?
Groet, Tim
Beste horlogevrienden,
Deze Seamaster heb ik voor tamelijk weinig op de kop kunnen tikken. Zijn er nepversies in omloop van de 2254? Ik kan niets vreemds ontdekken. Wat is jullie oordeel?
Groet, Tim
Volgens mij klopt de bezel niet en de secondewijzer zou rood moeten zijn
bezel viel mij ook al op, lijkt wel scheef te lopen, bovenaan staat hij wel recht op de pip.
Dank,
Bezel draait erg stroef. Ik heb gezien dat deze niet helemaal symmetrisch t.o.v. de greep van de bezel staat. Ik zie op het web wel foto’s waarin dit ook het geval is.
De secondewijzer gaat in de loop der jaren steeds maar naar oranje neigen. Horloge is uit 2001.
Groet, Tim
Maar veranderd niet van vorm
De bezelinsert zit in ieder geval niet goed in de bezel. De lumepip hoort te zijn uitgelijnd met een golf in de bezel. Kan een aftermarket insert zijn. Aan de plaat, wijzers en band zie ik niets vreemds. Volgens mij klopt de secondewijzer wel. De vorm lijkt anders te zijn maar dat is volgens mij het licht. De vorm van de lugs klopt niet en lijkt niet voor alle vier de lugs gelijk. Dat kan ook komen door een flink opgemaakte kast of het licht. Dat is niet te zeggen aan de hand van deze foto. Geen foto van het uurwerk?
Wat zie je voor vreemds aan de vorm van de secondewijzer?
Bezel is niet ideaal uitgelijnd inderdaad. Verder zie ik alleen maar goede dingen. Secondenwijzer verkleurt inderdaad en lijkt mij gewoon te kloppen. Ik zeg: volledig origineel. Bezel ook gewoon origineel dus.
Dank. De lumen is trouwens fantastisch. Er zitten 2 duidelijke stofjes onder het glas.
Het lijk dat de secondewijzer aan de onderkant taps loopt … maar het kan ook aan de foto liggen
sorry
Nee hoor, ik ben blij met je reactie
Leuk horloge!
Prima aankoop! Hieperdepiep!
Ik zie een nieuwe rubriek aankomen…
“ @thoppen of floppen “
In dit geval: Top!
Gefeliciteerd.
Sowieso had je al de persistance award… zou bijna die Sarx om die reden van je kopen.
Hahahaha. Beter niet floppen!
De SARG. Zeker. Opsturen of afhalen?
Bijna hè.
Gefeliciteerd met je NA!
Insert zit idd niet goed, verder prima lijkt mij. De punt van mijn seconde wijzer is na 16 jaar nog wel vuurrood en die heb intensief gedragen zoals je kunt zien
Prima aankoop, zou de bezel even laten fixen maar verder zie ik niks vreemds.