Omega 2639 - Zwarte Tropische Plaat - cal.265 - Serviced - €1100

Vandaag bied ik deze prachtige Omega ref. 2639 te koop aan, met een schitterende tropisch zwart/bruine wijzerplaat in staal uit de vroege jaren 50.

De zeer aantrekkelijke zwarte wijzerplaat heeft in de loop der jaren een tropische, chocoladebruine kleur gekregen en staat prachtig om de pols. De opgezette dolk- en Arabische cijfers in goud en de gouden dauphine wijzers maken de look compleet.

De stalen kast is in goede staat met nette lugs en bezel. De kast heeft een prima formaat van 35,5 mm.
De achterkant van de kast vertoont wat licht slijtage van een nylon band en is binnen gemerkt met 2639-3.

Het horloge is voorzien van een prachtig handmatig opwindbaar Omega kaliber 265 met serienummer 12,4 miljoen, daterend uit circa 1950. Het uurwerk is in uitstekende conditie.

Heeft een servicebeurt gehad in april 2024 en loopt heel soepel

Ik verkoop dit horloge zonder band.

€1100 netto voor mij, inclusief wereldwijde verzending met track & trace. Betaling via bankoverschrijving of Wise (alleen voor leden met een vaste aanstelling op dit forum).

Vragen? Stel ze gerust!

Merk en model: Omega 2639
Diameter: 35.5
Leeftijd: 1950
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: ja
Conditie (krassen, werking etc): mooi
Soort uurwerk en kaliber: Omega cal 265
Vraagprijs: 1100
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierboven zijn een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes