Omega 8500 vs 9300

Dat 007-logo is idd een vette misser! Maar verder zoooo mooi.

moet zeggen, erg mooi horloge, dat 007 horloge ook erg mooi, maar dan zonder dat 007 logo~!

Inderdaad een mooie horloge. Vandaag ben ik naar een juwelier geweest maar deze horloge is behoorlijk dik. Ik heb ook een kleine pols. Ik heb ook Speedmaster geprobeerd die is niet zo dik en kast 42mm. Ze zei dat Speedmaster bij casual en bij pak kan dragen. Maar de seamaster kan alleen bij casual kleding. Seamaster is behoorlijk dik en meer sportief. Dit wordt een moeilijke keuze.

Ik vind zelf een Speedmaster een prachtige klok… vooral als je er een neemt met glazen achterkant. Prachtig horloge met een mooi verhaal.

Voordeel van een Speedmaster vind ik dat het echt een tijdloos horloge is en je heb eigenlijk bij alles kan dragen.

Seamaster is ook erg gaaf! Zoals ik al zei vind ik de nieuwe Planet Ocean echt heel mooi maar ook wel erg duur…

De Seamaster wordt het dus niet, de Speedmaster vond je niet zo mooi.
Ga dan toch maar eens kijken voor een Rolex.
Die moet je toch ook eens geprobeerd hebben om een goede beslissing te kunnen maken.

Het moet toch heerlijk zijn om uit zulke toppers te mogen kiezen.

malus65 Schreef:

Mwaa, die wijzerplaat doet mij teveel aan een
grillplaat denken en dan heb ik het nog niet eens
over dat 007 logo wat zomaar ergens opduikt. Doe
mij maar een gewone.

Echt zum kotsen inderdaad… wat een gedrocht.

Maar die PO uit de openingspost is wel de bom zeg (tu) Kost nieuw 4k5 bij de grijze handel, veel geld maar je krijgt er veel klok voor terug.

Gr. Roel

Nee man Rolex modellen vind ik niet zo mooi. Alleen Rolex Daytona is mooi maar die is niet te betalen. Het wordt tussen de sea en speedmaster. Speedmaster vind ik ook mooi maar als ik dat vergelijkt met Seamaster dan is Seamaster PO de mooiste.

ales Schreef:

Nee man Rolex modellen vind ik niet zo mooi.
Alleen Rolex Daytona is mooi maar die is niet te
betalen. Het wordt tussen de sea en speedmaster.
Speedmaster vind ik ook mooi maar als ik dat
vergelijkt met Seamaster dan is Seamaster PO de
mooiste.

Seamaster als automaat vind ik erg praktisch, maar de Speedmaster met open achterkant vind ik weer erg mooi