Omega aankoop vraag

Beste forum vrienden,
een kennis wil een omega kopen
wat vinden jullie van de winkels en prijzen?
Bedankt alvast voor jullie reacties
gr roel

Dit zijn tegenwoordig nog redelijke winkelprijzen. Vandaag zag ik in Amsterdam een hele gewone Speedmaster uit 2006, zonder de originele band, voor ik meen 3650. Gaat echt nergens over. Dan is dit nog heel redelijk zullen we maar zeggen.

2 likes

1e en 2e horloge zijn verschillend! Alleen de eerste is een moonwatch.
Prijs okee denk ik.

Kijk ook eens bij ten2two (geen belang bij), heeft er ook staan

Succes!

1 like

Ik snap die prijzen niet, als je een nieuwe bij Willem Wien koopt voor EUR 3440. De bij juwelier Burger aangeboden speedmaster uit 2005 is ook nog zonder doos en papieren, zoals zo vaak bij Burger. Maar misschien valt er nog af te dingen.

1 like

Hoe kan het dat Willem Wien deze kan aanbieden voor 3440? Elders kom ik prijzen van 4300 tegen.

1 like

Magic​:grinning::grinning:

1 like

De twee winkels liggen in Maastricht. Zowel Burger als Filipucci zijn goed daar niet van.

Echter zou ik doorsparen en bij William Wien een nieuwe kopen voor €3440

1 like

En heb je dus ook de grote doos met goodies!

1 like

Precies!:+1:t2:

1 like

Ik zou naar een tritium model op zoek gaan met 1171 band. Mooie combinatie. Een mooi exemplaar met verse service moet je kunnen bemachtigen voor zo’n 2700/2800 Euro van een dealer. Zal bij de grote jongens in Amsterdam en Maastricht wel niet meer lukken, maar als je zoekt vind je meer adresjes.

1 like

De tweede is de zogenaamde “first omega in space” - een soort hommage aan Wally Schirra’s (eigen) horloge dat hij tijdens een vlucht droeg toen de Speedy Pro nog niet flight qualified was. De prijs is niet verkeerd voor als je tweedehands in een winkel wilt kopen. Tussen particulieren gaan ze voor iets minder, maar dat lijkt me logisch.

1 like

Ook deze gaat voor EUR 3,440 nieuw bij Willem Wien. Overigens, ik ken de man en zijn zaak verder niet.

http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2789&Itemid=6

1 like

Het voorbeeld van Philipucci is niet de 42mm versie.
ik zou dan persoonlijk voor de www versie gaan.

1 like