Omega aankopen

Hallo,
Ik ben nieuw hier, maar ben de “echtgenote van…” een ik ben op zoek naar een mooi kerstgeschenk.
Wijn zijn zuiderburen ( België ) en ik zoek een adres in de buurt ( Brabant ) waar ik aan een “normale” prijs een Seamaster of een Speedmaster voor mijn echtgenoot kan kopen. Catalogusprijs betaal ik nooit. Zelfs niet voor mijn ventje:-)

Welkom vrouw van…:smiley:
Moet het perse nieuw zijn?
In het verkoopgedeelte worden een aantal Speedy’s en Seamasters aangeboden tegen scherpe prijzen

Ja liefst nieuw. Ik weet dat hij van die Speedmaster houdt met doorkijkachterwand. Of die nieuwe met rode streepjes. Of een zwarte Seamaster.
Die modelnummers ken ik allemaal niet.

http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=3&Itemid=6

Is wel in Nederland. Maar kom, de prijzen zien er goed uit. Kan ik ook ter plaatse bij die William Wien kopen ? Ik zie geen adres.

Leentje Schreef:

Is wel in Nederland. Maar kom, de prijzen zien er
goed uit. Kan ik ook ter plaatse bij die William
Wien kopen ? Ik zie geen adres.

Is ook mogelijk. Hij werkt alleen wel op afspraak. Dus van te voren doorgeven welke modellen je wilt bekijken. Overigens heeft ook de Speedmaster net een update gekregen. Ik zag dat ie de Speedy met glazen achterkantje niet op voorraad heeft. Je kunt natuurlijk altijd even bellen om te zien of ie em kan leveren.

En weet je soms niet bij benadering in welke regio die persoon zit.
Want Nederland is groot. Stel dat het nu Friesland is…

Ha! Betrapt! Nou weet ik dus wat ik voor kerst ga krijgen!!

(wishfull thinking…)

Leentje Schreef:

En weet je soms niet bij benadering in welke regio
die persoon zit.
Want Nederland is groot. Stel dat het nu Friesland
is…

Oeps, zit niet bij je om de hoek. William zit in Wageningen.

Ik heb mijn Seamaster PO gewoon bij een Tollet gekocht (SHopping Woluwe, Leuven, of Centrum Brussel).
Een simpele vraag naar korting deed er al 500€ af gaan en nadat ik liet vallen dat ik nog twijfelde tussen die en een Tudor Pelagos (welke zij niet verkopen), ging er nog eens een slok af.
Het was waarschijnlijk mogelijk hem nog goedkoper te krijgen, maar niet bij een erkend dealer in de buurt denk ik.

Ola !
Ik heb vandaag prijs gevraagd voor een seamaster bij een bekend juwelier in het Waasland. Waren bereid mij 14 % te geven.
Ga hier geen reclame maken of forumregels te respecteren en de winkelier in kwestie niet met koopjesjagers op te zadelen.
Indien belangstelling zal ik U hun gegeven in een persoonlijk bericht plaatsen.

van 14% raakt i.m.h.o. niemand opgewonden :slight_smile:

Hendrik

Vertel !

Omdat 20% haalbaar is…

Spoon1 Schreef:

Omdat 20% haalbaar is…

Slechts 20%? :wink:

Horloges gaan minimaal 1 x over de kop dus ruimte is er genoeg

In Duitsland is 25% mogelijk.