Omega Admiralty 1968 geserviced door de man aan het einde van het Nederlandse land. Aangeschaft op een Koningsdag stand vorig jaar voor € 8,-
Het leven kan soms simpel zijn.

Foto’s maken ook. Of toch niet.
Foto mag nog wat beter inderdaad, maar wat een vondst!
Kost zo’n horloge eigenlijk niet ± €1.500,-
Nee… …is wat een gek er voor geeft, maar de helft zou aardig in de buurt komen. Na 2 seconden browsen zie ik dat je dichter bij de waarheid zit dan ik dacht - maar je moet wel de koper zien te vinden.
Betere foto’s doen je horloge recht. Mooie vondst en mooi dat je hem weer kunt dragen
Heeft-ie het glaasje niet even gepoetst voor je…? Of zijn dit de draagsporen van een heel jaar?
Het was een beetje precair om de bezel eraf te krijgen zonder te beschadigen vandaar dat we het zo hebben gelaten.
Je kunt gewoon even afplakken en alsnog Polywatch of welk ander mild polijstmiddel gebruiken. Ziet er wel erg doorleefd uit zo - IMO. Maar het is jouw horloge.
Bedankt voor de tip!
Als je goed genoeg afplakt; eerst zachte Scotchbrite gebruiken. HEEL goed afplakken dan eerst! De krassen lijken best diep. Ziet er verschrikkelijk uit daarna, maar met genoeg “effort” wordt het weer als nieuw.
Hele gave vondst! Zou misschien ook wel een nieuwe kroon zoeken, deze ziet er wel vrij afgekloven en verroest uit.
Als iemand die heeft dan hou ik mij aanbevolen.
De bezel zou er naar mijn idee niet zonder schade af kunnen. Bovendien is het nog het originele glaasje met Omega logo.
Uiteraard had ik wellicht met polywatch er iets uit kunnen krijgen, maar sommige krassen zitten erg diep…
Maar je hebt een punt…
Zo’n bezel gaat er met een Vigor toch ook gewoon af? Even zoeken bij wat recente pics, een Lorier met asfalt-schade… …dat merk zond een nieuw glas en bezel zonder verder geouwehoer gewoon op naar de eigenaar, zien we steeds minder.
Die klauwen zijn messing en zouden dus geen schade moeten veroorzaken. Maar in het onderhavige geval maakte het niet veel uit, de bezel werd toch vervangen.
Beter.
De beste bijna enige kleur voor een secondenwijzer.