Omega ambassadeurs en ambassadrices

Ik kreeg een mail binnen van Omega met de titel “Presley’s choice”.

Well, I couldn’t care less.

Ben ik (eindelijk?) op het punt gekomen dat die geoliede marketing machiene van Omega me niet meer raakt? Me zelf begint tegen te steken.

De James Bond acteurs gingen er nog in als zoete koek, maar nu …

Haha. Moderne Omega Constellations zijn de bom maar verder kan het moderne spul me niet bekoren. Doe mij maar vintage!

ambasadoren?

wat zijn dat?

oren van ambasad?

2 likes

Titel aangepast, dank je.

1 like

Als je je daar al aan stoort… Dan zou ik gewoon stoppen met The Interwhebs.

ambassadoren of ambasadoren : woorden bestaan gewoon niet.

1 like

Wederom aangepast

1 like

Ik ben wel benieuwd nu naar dat mooie Omega verhaal.

Ken die hele presley niet, moest in eerste instantie ook aan Elvis denken toen ik de mail zag.
Maar dergelijke ambassadeurs zeggen mij heel weinig, ik geloof niet dat het de eigen keuze is van meneer Clooney om een “regular” Omega te dragen.

Voor een riante beloning laat ik me best dwingen om uitsluitend Omega’s te dragen.

4 likes

Niet doen, anders blijft er zo weinig over…; :wink:

imageimageimageimage

5 likes

Beckham zit nu bij Rolex ipv Breitling?

Beckham zit daar waar ze het best betalen. Dat geldt voor al die gasten en dat is nu precies het probleem van deze campagnes.

Ja precies dat. Beckham zit ook bij Tudor.

Wat een slet…:yum:

Laat deze Presley (ik neem aan dat je Presley Gerber bedoeld) nu net een ambassadeur zijn wat wél ergens op slaat. Mama (Cindy Crawford) was tenslotte 20 jaar geleden al ambassadrice en de kans dat hij een Omega uit zijn geboortejaar heeft liggen is aanzienlijk.

Verder doet het me weinig wie de ambassadeur is van een merk. Tenzij ze ambassadeur zijn van KiKa, dan vind ik ze leuk…