Omega Aqua Terra only

De originele rubber strap is toch vele malen mooier

1 like

Dat is heel persoonlijk, natuurlijk. Ik vind kleur van de strap van de originele niet mooi matchen met de plaat. Ik heb bij dit horloge ook de originele leren en stalen band. Met dat trio kom ik prima uit de voeten.

11 likes

Die is inderdaad erg mooi. Volgens mij was die er nog niet toen ik mijn AT kocht. Ik heb er zelfs een zoektocht topic voor gestart.

1 like

In het verleden enkele Seamasters en een PO gehad, maar nooit een Aqua Terra en dat kriebelt nu…

Volgens mij zijn er hier intussen best wel wat AquaTerra dragers met een oem rubber strap? Iedereen tevreden qua fit, duurzaamheid etc, ook na aantal jaar dragen?

Ik zit op de wip… normaal zou ik altijd met bracelet kopen, maar door het ontbreken van fijnverstelling bij de bracelet, de sportievere looks van rubber en het geringe prijsverschil tussen staal en rubber (ook los…), neig ik toch naar rubber.

Weet jij of deze ook voor de 41mm AT beschikbaar is. Ik vind m alleen voor de 38.

1 like

De mijne is 41mm en daar zit hij om. dus zou beschikbaar moeten zijn.

1 like

Thanks

Mocht het helpen de nieuwe bracelet van de Aqua Terra Shades en de Black lacquer editie hebben wel een microadjust. De uitvoering had beter gekund, want er blijft een kleine opening zichtbaar aan de onderkant van de bracelet.

4 likes

Deze is ook 41 mm dus beschikbaar, heb hem wel los later gekocht😀

7 likes

Ik vind hem heerlijk dragen op de rubber band, zit zeer comfortabel om de pols.
Omdat de binnenzijde niet vlak is, is het onder de band niet plakkerig👌🏻

2 likes

Kun je me zeggen waar? Gewoon bij AD? Op de site van Omega worden veel straps aangeboden maar deze vind ik niet terug.

Ik heb hem bij :sheep: en :lemon: gehaald, en het klopt hij staat er voor de groene 41 mm er inderdaad niet tussen.
Maar je moet vragen om de band van deze:

https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-aqua-terra-150m-co-axial-master-chronometer-41-mm-22052412110001

En dan uiteraard met andere aanzetstukken en gesp😀

1 like

Forumlid Horloge24 kan je er ook mee helpen, die heeft het uitgezocht.
Alleen de afstand was te ver voor mij,en :sheep: had een foutje gemaakt in de prijs in mijn voordeel zodat het gunstig was.
Maar kan hem zeker aanbevelen in communicatie👍🏻

Merci, dat had ik gezien bij de AD inderdaad, niet de schoonheidsprijs, maar beter dan niets.
Ik heb eigenlijk de donkerblauwe of groene plaat op het oog; de AD was er vrij stellig in dat de verstelbare sluiting alleen op volledig nieuwe modellen verkrijgbaar ging zijn en dus niet op bv de bestaande blauwe/groene plaat vanaf bj 25.

Dankjewel, ik ga erachteraan.

1 like

Had dit ook al gezien en vind dit ECHT-NIET kunnen. Bestaat toch niet bij n horloge in deze klasse?