Omega Aqua Terra only

Voor mij helaas niet. Mijn pols wil door de dag heen een halve link verschillen afhankelijk van warmte en activiteit.

Maar ik weet nu dat de allernieuwste het wel hebben. Gewoon nog een tijdje wachten totdat die én in groen beschikbaar is én al een beetje is afgeschreven :slight_smile:

1 like

25 likes

Ik zie hier een paar waar het hun eerste horloge is. Bij mij ook :). Ontzettend tevreden mee. Leuk om te zien met alle verschillende bandjes dat jullie gebruiken!

13 likes

ik zou graag nog eens een Aqua Terra toevoegen aan de collectie, wel een op de nieuwe band. En welke kleur dan…

14 likes

Gewoon omdat de achterkant ook zeker de moeite waard is!

11 likes

Bovenste als je het mij vraagt.

15 likes

Ik heb een halve schakel ertussen zitten, werkt ook prima.

De rode is wat gewaagder en daardoor erg leuk.
Met de ander ga je voor veilig.

1 like

Precies mijn overwegingen samengevat @NOAD en @Valentijn, voorkeur neigt momenteel naar de rode. Als het het enige horloge was geweest in de collectie dan was veilig de way to go geweest. Al wil ik de nieuwe zwarte ook nog graag eens in het echt zien!

Eerst maar eens de oorlogskas weer aanvullen!

2 likes

Één van mijn favoriete horloges, draagt zo prettig. Bijna elke dag wel om de pols. En hij heeft ook de gebruikerssporen die daarbij horen.

En nog één foto in zonniger tijden genomen.

12 likes

:sunny: weer terug

18 likes

:blush:

13 likes

The old AT bastard again

11 likes

16 likes

Heel mooi! Welke ref is dit?

2 likes

Aiii, dat weet ik niet meer.
Deze is denk ik een jaar of 4 oud.
Is het horloge van een inmiddels overleden HFlid.
Ik kwam regelmatig bij hem over de vloer.
Was erg chique in deze uitvoering, of anders gezegd; iets minder vlot

1 like

Die op leer heeft ref 231.13.42.21.02.003 voor 41.5mm en 231.13.39.21.02.003 voor de 38.5mm, met stalen band kan ik niet zo gauw vinden.

2 likes

Verlovingsgeschenk van mijn vrouw in 2023. Ik denk tweede oplage want bij de eerste versies van de shades werd de afwerking van het datumvenster niet goed onthaald…

18 likes

Thanks!

2 likes