Ik werd gewezen op het serienummer van mijn AT die een productiedatum laat zien van 2007, hoewel het een model is van de afgelopen paar jaar. Dus hoe kan het dat deze site beweert dat het horloge in 2007 geproduceerd zou zijn? Ik heb het horloge ook aangemeld bij Omega en dat laat niks geks zien.
Dit is de site en mijn serienummer begint met 83 xxx xxx
De gegevens op de site zullen wel niet kloppen dan
Staat ook wel overal op de site dat het “ongeveer” is, en niet productie in 2007 maar productie vanaf 2007.
Als het allemaal klopt op de omega site de andere site lekker links laten liggen en lekker genieten van dit mooie horloge
Niet geloven, er zijn maar weinig websites die dit met grote zekerheid kunnen zeggen. Ik weet van 1 site die met extracts of the archives een redelijk goede Speedmaster serienummer database heeft.
Volgens mij is Omega, nadat ze de 99.xxx.xxx aangetikt hadden, serienummers willekeurig gaan uitdelen. Daarom zijn er ook geen tools die je Omega horloge na 2011 kunnen dateren. Je AT lijkt dus prima in orde en zou dan toevallig met 83 beginnen.
Werkelijk nooit naar gezocht maar nu naar gekeken. En ja hoor, mijn AT heeft ook een 83 nummer.
Zoals hierboven al aangegeven. Als je dat horloge bij Omega hebt geregistreerd en daar komt niets geks uit zou ik me niet druk maken.