Ieder z’n ding he!
Een van de mooiste worldtimers! Voor mijn pols helaas te groot maar voor jouw pols prima. Zou een prachtige aanwinst zijn!
Hoewel ik fan ben van de mooie uurwerken van Omega, zou ik het in dit geval bij je mooie Rolex houden. Die is echt chique!
De DJ is erg gaaf!
Maar deze AT Worldtimer, prachtig, die dial, ik hou er wel van!
Hij is heel erg mooi. Ik zag laatst ook een plaatje van eentje in Sedna Gold (Rosegoud). Die is super P I M P. Wel mooi stukje duurder vrees ik.
43mm zou ik niet kunnen hebben, maar hij heeft een hele gave GMT functie (beetje ala Skydweller) de wijzerplaat heeft iets unieks en je zult hem niet veel vinden om de pols van Jan en alleman.
Kost dat eigenlijks?
-edit- adviesprijs is € 8600,=. Mja, niet goedkoop maar geen APRO prijs…
Ja gaaf! Heb hem al een jaar in bestelling staan, volgens mij gaan ze hem nu uitleveren aangezien omega er reclame voor maakt
Vorige week bij de AD langsgeweest, inderdaad nog geen world timer te bespeuren.
Wel buitengelopen met dit:
Kon ik niet weerstaan als Bond freak!
Deze bond is gaaf wow
SOW! Lekkere NA man. Draag hem shaken, not stirred!
Dat is ook een fraaie! Bijzonder. Had ik nog niet eerder gezien (maar dat is geen maatstaf).
Gefeliciteerd met deze NA
Puike klok ook. Hebben ze nog indicatie gegeven wanneer ze de Worldtimer wel uit kunnen leveren? Vreemd dat hij op de website van Omega staat en “ask your local boutique” maar ?? niet leverbaar.
Ik vind m wel heel mooi zeg!
Maar, je ging toch voor een AP Royal Oak!?
Ik vind het gaaf! Alleen het grootste probleem met Omega is de dikte van de kast. Geen idee hoe het met deze is, het is immers ook 43mm dus dan valt het minder op. Maar kan je het ergens even passen?
Lekker kopen en dragen toch? Wat de toekomst brengt weet niemand, tot die tijd lekker genieten
Ik vind het persoonlijk wel een leuk model en er is lekker wat te zien
Is dat de 50th limited ?
Die heb ik ook nog in bestelling staan hadden ze die op voorraad liggen ?
Jezus gaaf zeg. Ik heb hem nog steeds op rubber zitten maar ik laat de band snel vervangen.
Wat betreft de AT. Voor mij was die te groot. Maar wel erg mooi
Hier heb ik niks mee. Maar de worldtimer uit je eerste post vind ik wel erg mooi. Gaaf ook met die datum op 6 uur. Mooi symmetrisch.
Beste @Cobretti, volgens mij is het niet de enige vraag. Er is ook nog de kwestie van leeftijd. Op enig moment kan het goed zijn dat je een leesbril moet pakken om het detail nog te kunnen onderscheiden.
Dus vraag 2: als het zo ver is? Waardeer je het horloge dan nog net zo als nu?