Omega Aqua Terra

Gisteren bij de juwelier langs geweest voor mijn vrouw. In de tussentijd dat zij met een medewerker aan het praten zijn toch maar even gevraagd of ik de Aqua Terra mocht zien, die met die blauwe wijzerplaat ja.

Erg mooi horloge qua afwerking, kleur en uitstraling. Een goed half uur later lopen we naar buiten en denken maar een 1 ding, mijn vrouw aan de ring en ik aan de Omega. Volgend jaar bereik ik de leeftijd van 40 jaar, een mooie aangelegenheid om dit te vieren met een horloge zegt mijn vrouw. We hebben nog 3/4 jaar om te sparen!

Maar De Ville Hour Vision is ook erg mooi en qua prijs erg dicht in de buurt.
Eerst maar eens sparen en mocht alles meezitten volgend jaar dan kunnen we naar deze 2 beauty’s gaan kijken.

Hier een foto genomen in de winkel.

Explore Jeroen Hopstaken

http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/aqua-terra-150-m/master-co-axial-415-mm/23110422103003

prachtig horloge… !!

Das iets om naar uit te kijken idd

Erg mooi? Zeg maar Super De Knetter Mooi.
Helaas ben ik al 55, dus die draag ik nooit meer ‘op’
:slight_smile:

En het voordeel van sparen voor zo’n doel is, dat de voorpret langer duurt.

Prachtig, geniet van de voorpret!

Mijn beste,

Inderdaad.
Er “als het ware” naar toe leven!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ja is een mooi klokje…ook een keer gepast maar toen helaas niet gekocht.

oef, moeilijke keuze. beide mooie klokken.

ik zou zelf vd 2 voor de hour vision gaan, maar dat komt meer omdat de aqua terra wat meer overeenstemming heeft met de smp en po door zn lugs.

maar precies wat je zegt, eerst lekker sparen en tzt zien wat je wilt. veel voorpret iig :slight_smile:

Prachtig. Ik heb hem in het wit.
Ik weet alleen niet of deze variant nu nog geleverd wordt. Ik dacht dat de laatste nieuwe versie een ander datumvenster had onder meer. Minder mooi vind ik. Dus misschien niet te lang wachten?

tompj Schreef:

Prachtig. Ik heb hem in het wit.
Ik weet alleen niet of deze variant nu nog
geleverd wordt. Ik dacht dat de laatste nieuwe
versie een ander datumvenster had onder meer.
Minder mooi vind ik. Dus misschien niet te lang
wachten?

idd, zonder omlijsting v t datumvenster.

doorvoor in de plaats krijg je wel n prachtig uurwerk met zicht hierop.

uiteraard tegen n bijbehorende prijs…