Omega aqua terra

Nou heb ik ook nog deze aqua terra aan geboden gekregen
Full set
Service in 2020 gehad
Met extea leren band met.omega gesp

Nadeel veel krassen
Vragen wat is de waarde
En wat zou polijsten door omega kosten
Of iedergeval een prof

Owh en de prijs 2600

Even serieus: je kunt toch zelf ook wel een klein beetje kijken op de andere marktplaatsen en dan de waarde wat inschatten? En even een mail sturen naar een horlogemaker voor het polijsten etc…

Heb het gevoel dat je alles redelijk rĂĽcksichtslos hier neer gooit en dan op antwoord wacht.

Maar misschien vind helemaal niemand dat erg, dan neem ik mijn woorden terug.

17 likes

Is toch handig en mischien dat iemand het op het forum kan
Ben zelf aan het kijken ik vindt de prijs goed maar vaak krijg ke hier weer te horen dat het te veel is van daar

1 like

Bekeken op chrono24 bedoel je denk?

1 like

Nee was met iemand op chrono in gesprek. En deze had die ook nog en wilde die wel verkopen

Uiteindelijk is de vraag: wat wil je zelf. Hier op HF zitten veel puristen, die zullen over jouw horloge zeggen: laten liggen. Te duur voor de huidige staat.

Als jij het een mooi horloge vind en je denkt wel op de een of andere manier hem wat mooier te kunnen krijgen, plus je wil heel snel wat… dan moet je hem kopen.

Dus: wat denk je zelf? Is deze het geld waard?

2 likes

Ja en nee ik kan nergens een at vinden voor 2600
Maar het liefst heb ik er 1 met zwarte plaat ,:sweat_smile:
Of blauw

Dan moet je hem niet kopen natuurlijk en verder zoeken.

7 likes

Niet dat ik wit niet mooi vindt maar zit te twijfelen tussen deze of een seamaster 300 diver bijde erg mooi

De AT in wit is anders wel de mooiste in mijn ogen! Helemaal in de kleinere maten (36/38). Ik weet niet welke grootte deze is.

38

Een witte AT gaat het nóóit redden tegenover die met een blauwe dail. Dat blauw is zo vet. Over de prijs hmm ik zou er nog een rooitje tegenaan knallen en de horloge halen die je écht begeert.

3 likes

Smaken verschillen. Misschien heeft hij al een blauwe plaat. En wit/ zilver doet het vaak minder op foto’s. Ik moet zeggen dat het contrast en de diepte in de witte/ zilvere echt ongeëvenaard is.

Wel mee eens dat je niet wit moet kopen als je eigenlijk zwart wil… dat slaat nergens op. Je kunt twijfelen tussen blauw en zwart. Niet tussen wit en zwart

Haha mooi ding :face_with_hand_over_mouth: ik denk dat je er dan wel meerdere rooitjes tegenaan moet gaan knallen

Maar over die Aqua Terra van €2600,-… ik vind hem wel goed gedragen als ik zo op de foto’s af ga :thinking: en het is een ouder model… en een witte wijzerplaat is niet de mooiste kleur voor dit horloge

Zwart is vertrout heb alleen maar zwart gehad vindt wit erg mooi maar is zo anders

Ja dat is ook zo

Begin eens met zelf wat huiswerk doen en die conclusies te posten

2 likes

Klopt smaken verschillen gelukkig. Wit doet bij mij niks, maakt niks los. Een donker kleurtje vind in mooi dus blauw groen geen zwart dat vind ik net als wit te flets