Omega AT 8500 of Tudor Black Bay Heritage

Hallo allen,

Ik zit serieus te denken genoemde Tudor te kopen, maar ik wil niet teveel horloges hebben. Ik houd erg van vintage achtige horloges (zoals de Tudor).

Ik heb onder meer een Speedmaster (zeker een blijvertje!) en een Aqua Terra 8500 (opaline). Ben ik gek als ik de AT weg doe en een Black Bay koop? AT heeft duidelijk het betere/mooiere uurwerk, maar de vintage uitstraling van de Tudor vind ik erg gaaf.

Wat denken jullie?

heb je voor de volledigheid een foto van de AT die je hebt? er zijn wat mooiere en minder mooie kleurstellingen imho

De At is doorgaans erg fraai, maar mij net te dressy. Black Bay, all the way

Kunnen wij wel antwoord op geven: maar je hebt er niks aan.

Dit moet je toch echt zelf beslissen.

Succes.

BB by far…

Zijn beide onweerstaanbaar…

Ik zou de AT houden…krijg je spijt van als je die weg doet

Ik zou de AT houden, de Black Bay is wat mij betreft teveel faux vintage

Gewoon een Aramar Arctic Marine erbij kopen en de AT houden…

…sluikreclame… :smiley:

Ik zou, persoonlijk, de AT8500 on-mid-del-lijk wegdoen. Bijvoorbeeld aan mij ! :wink:
Neen zeg even serieus. Nooit de at8500 ruilen voor een tudor. Persoonlijke mening en die moeten verschillen.
Jouw keuze uiteraard.

Aqua Terra houden! Ik ben overigens wel gekleurd, ik vind de Aqua Terra één van de mooiste Omega’s… echt een schoonheid

Mocht je toch besluiten de AT te verkopen dan zou ik als ik jou was voor de Pelagos gaan ipv de BB.

Ik heb de BB. Daarnaast heb ik een Omega PO 8500. Ik zou geen van beide weg willen doen.

Op jouw vraag; ik zou de AT houden. Je krijgt denk ik spijt als je hem weg doet.

een dress of duiker? 39mm of 42mm? Witte plaat of zwart/bruine plaat? Geen eerlijk vergelijk imho.

Je wilt vintage look? Als je de BB rood voor ogen hebt, doe je daar goed aan.
Lekker wegdoen die Omega

De eerder genoemde Aramar en Pelagos vallen hierbij uiteraard af.

Dank heren voor alle input. De AT blijft. Die ga ik te zeer missen vrees ik. Ik zal de BB eerst live proberen en dan evt toevoegen aan de collectie…

Prima beslissing!!

De AT wegdoen voor de Tudor? Nee, geen goed idee :slight_smile:

De Pelagos is een klasse horloge en bevalt mij beter als de BB… Alhoewel de blaue BB erg mooi is…

Fijn dat je dr al uit bent. De aqua terra lijkt me ook nog es n prima alrounder. Voor de sportievere als de wat nettere gelegenheden, tot aan je spijkerbroek aan toe. Ik zou t ook niet doen.

tompj Schreef:

Dank heren voor alle input. De AT blijft. Die ga
ik te zeer missen vrees ik. Ik zal de BB eerst
live proberen en dan evt toevoegen aan de
collectie…

(tu)

tompj Schreef:

Ik zal de BB eerst

live proberen en dan evt toevoegen aan de
collectie…

Persoonlijk zou ik sowieso een horloge eerst live proberen, voordat je em serieus overweegt om te ruilen. Irl om de pols kan iets er zo erg anders uitzien dan op een plaatje.