Na mijn Constellation 564 heb ik een mega quartz Beta 21 constellation gekocht. Nu zoek ik eigenlijk de originele lederen band met gesp voor dit horloge. Wie heeft zulke band te koop voor dit horloge?
Prachtaanwinst Originele leren band ga je wss niet vinden, hetzij afgedragen en vol met DNA. Gesp zou ik zoeken via ebay. Succes
Dank voor uw reactie. Ik heb intussen een lederen band aangezet, een zwarte staat mooi! Nu over het horloge zelf. Blijkbaar heeft dit horloge flink wat waarde mits hij in goede conditie is en goed lopend is. Nu, dit exemplaar loopt perfect op tijd maar mijn vraag is of de levensduur van zulk horloge evenwaardig is met een mechanisch horloge? Deze heeft een printplaat en zal zijn tijd wel hebben neem ik aan? Wat zou de levensduur zijn van zulk ding? En is het verstandig om dit horloge al te verkopen als hij nog goed loopt of gewoon bijhouden. ik neem ook aan, zolang de batterij er in zit en hij loopt, zal hij ook niet lekken. Het is enkel gevaarlijk wanneer de batterij leeg is toch? Of moet dit horloge geregeld geopend worden om de batterij te controleren? Eigenlijk ken ik van onderhoud van dit soort horloges totaal niks! Moet deze ook om de zoveel jaar een onderhoud bij een horlogemaker krijgen of is dit niet nodig?? Groeten, Bart.
Lekker dragen en de batterij er niet leeg in laten zitten. Plaatje van hoe het er nu uitziet?
Net als elk horloge heeft dit horloge ook onderhoud nodig. Dat moet je dus bijhouden
Heel fraai
dank u. Ik heb vroeger gezworen dat ik nooit een horloge met een batterij zou kopen, nu koop ik er vorige week 2. Deze zou erg speciaal zijn en de andere is met een dubbele stemvork en die zijn er in overvloed. Ik sta er van versteld hoe correct ze beide lopen, zeker deze constellation!
Chronometer spec