Omega boekwerken

Ik ben geïnteresseerd in boekwerken over Omega horloges. Voornamelijk in informatie over de uurwerken en duidelijke foto’s over hoe alles er uit hoort te zien.
Lijkt me zeer interessant en handig om te zien of een horloge bijvoorbeeld de originele kroon heeft. Heeft iemand tips? Ik zie bijvoorbeeld een boek genaamd: Omega designs door Anton Kreuzer. Heeft iemand daar ervaring mee?

met vriendelijke groet,

Melvin

Ik heb Omega Designs van A. Kreuzer een tijdje terug aangekocht en volledig uitgelezen. Een geweldig informatief boek met mooie en duidelijke prenten. Ik heb het met veel plezier doorlezen.

Als je interesse hebt, dan mag je het gerust van me overnemen. Stuur bij interesse maar een PB’tje. :slight_smile:

Groet, Glenn

Zelf heb ik ‘Omega - A journey through time’, van de voormalige conservator van het Omega museum Marco Richon, op mijn verlanglijstje staan.

Wow dat lijkt me inderdaad een mooi boek. Beetje prijzig, niet?

Volgens mij is het boek officieel uitverkocht en is het een kwestie van wat de gek er voor geeft en ook wat de gek er voor vraagt.
Heb ze wel voor 3 a 400 euro zien verkopen. De oorspr prijs moet ik je even schuldig blijven…

Een winkel op de pc Hooftstraat - Tourbillion - had er een half jaar geleden nog een paar.

Na wat per mail pingelen is er een bij mij langsgebracht(!) voor EUR 225.

Succes!

Ik heb het idee dat dit boek een tijdje op mijn verlanglijstje blijft :slight_smile: Veel plezier ermee!