Omega buzz aldrin

Ik heb een smp James bond do met het 1109 uurwerk . nu wil ik er een speedmaster bij hebben. Is dit nu DE speedmaster is mijn vraag. Ik ben een beginnend verzamelaar vandaar dat ik het vraag.

mijn smp

3 likes

Nee, “de” Moonwatch is een 105.012

die ligt vast en zeker ergens achter slot en grendel of een bewaakte vitrine.

1 like

105.012 is vrij prijzig. In principe wordt onder de ‘echte’ Speedmaster moonwatch de hesalite en handwind uitvoering verstaan.

Cal 321?.

Ik dacht dat ze zelfs ooit gestolen waren en dus kwijt zijn :confounded:

3 likes

:ok_hand:

Daniel heeft 't goed - die is zoek… :disappointed:

2 likes

Makkelijk antwoord, even los van alle nerds hier (ik ben zelf niet onschuldig):

Ja. Dit is, van wat er nu te koop is, het dichtst bij. Hoewel je exemplaar op de foto al aardig vintage is, trouwens… Maar inderdaad, ga voor de Moonwatch met Hesalite (mooi woord voor plastic :wink: ) glas.

Dit beantwoord alles. Bedankt, mooi verhaal, per ongeluk een cal.321 aantreffen i.p.v. 861. Das ff mazzel😲

1 like

Maar via de archieven konden ze wel nagaan dat het een 105.012 geweest moest zijn, dus dat staat vast.

Ik denk trouwens als die van Buzz Aldrin of Neil Armstrong terug gevonden zou worden en verkocht word dat het het enige horloge is dat de Paul Newman daytona zou kunnen overtreffen.

3 likes

Ik denk niet dat-ie verkocht kan worden. Van onschatbare waarde.

Helaas is dit horloge gestolen/zoek geraakt las ik laatst.

1 like

Paul newman 17,7 mil.:anguished: koste 200 dollar

Klopt, die van Buzz Aldrin, en dat is juist de enige echte. Die van Amstrong is in de capsule achtergebleven tijdens zijn eerste stapjes op de Maan.

Ja klopt

Officieel blijven de Speedmasters eigendom vam NASA…

Geloof dat de Speedmaster van Neil Armstrong in het Smithsonian ligt…die van Aldrin, DÉ Moonwatch, is gestolen…

OT, voor de consument is de hesalite handwinder de Moonwatch…ook degene die nu bij de AD nieuw te krijgen is. Wil je vintage is een 321 caliber de way to go…het referentienr is hierboven genoemd.

Zelf genomen :wink:

1 like