Omega ceramic bezel - cijfer weg - iemand ook deze ervaring?

Heb een Seamaster 300 heritage, de versie met een ceramische bezel en liquid metal cijfers. Daarbij heeft Omega een mooi verhaal dat er een fusion is tussen ceramic en het liquid metal…

Grote verbazing dus toen ik van het ene op het andere moment ontdekte dat de 1 uit de 10 op mijn bezel weg was. Niet gestoten of het horloge laten vallen hoor. Dacht dat dit dus niet mogelijk was met liquid metal!

De verhalen van hetzelfde thema met de Tudor Pelagos ceramic bezel zijn bekend (zelf gelukkig nog geen last van gehad met mijn exemplaar). Op internet kon ik niet dergelijke ervaringen van Omega vinden dus daarom de vraag heeft iemand van jullie misschien een soortgelijke ervaring gehad met een Omega?

Horloge zit binnen garantie dus gewoon zonder problemen vervangen door Omega via een AD en de oude bezel zelfs terug gekregen (hele bezel moet vervangen worden, gaat niet om een inlay!) en alles afgeleverd in een mooie doos dus prima service, dat wel.

5 likes

1-0 voor de bezel

5 likes

:rofl:

en netjes gefixed door de AD !

1 like

Prima service maar duidelijk minder prima dat je er aanspraak op moet maken. Hopelijk hebben ze met deze nieuwe een oplossing gevonden.

Super mooie Seamaster overigens!

1 like