Omega chronostop

Hallo allemaal!
Laatst kreeg ik de kans om twee Omega chronostop horloges aan te kopen. Een normaal model (35mm) en een groot model (42mm). Ze lopen perfect op tijd en het dial ziet er nog behoorlijk goed uit voor deze oude jongens! Alles werkt zoals het moet en uiteraard ben ik er erg tevreden mee en passen ze perfect tussen mijn collectie. Ze hebben geen originele banden of gespen maar dat doet er niet echt toe! Het zijn in mijn ogen perfecte horloges voor hun leeftijd! :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Gefeliciteerd, heb je lekker gescoord. :+1:

Prachtig! Ben er nog niet uit welke van de twee ik toffer vind. Ze zijn beide erg tof :ok_hand:t3:

Proficiat, mooie horloges.
Veel plezier met de nieuwe aanwinsten!!:watch:

Nice l!

Knappe aanwinsten!
Oranje seconde wijzer maakt het net wat mooier.
Dus die springt er voor mij uit.

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Twee absolute pareltjes hoor!!
Grandioos.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie exemplaren! Ze zijn ook leuk om mee te timen.

Altijd geinig die oude brochures.
Veel plezier er mee!

2 likes

Prachtige Omega’s. Veel plezier ermee.

Mooie horloge’s! Gefeliciteerd en geniet van beide.

Gefeliciteerd :ok_hand:

:star_struck: gefeliciteerd met die :watch: :watch: :partying_face:
Groeten Iwan :motorcycle:

ze vallen blijkbaar toch wel in de smaak bij de meeste horlogevrienden! Dank u voor de vele positieve reacties! :blush: :blush:

Wat een geweldig mooi stel. Gave aanwi nst.

Oh zo werkt een monopusher… heb me dit al wel eens afgevraagd, alleen kennelijk niet genoeg om het zelf op te zoeken :upside_down_face:

Prachtige horloges trouwens, gefeliciteerd. Vooral die kleine zou ik zelf ook wel aan de collectie willen toevoegen.

1 like

Moet je even aan wennen. In het begin laat je hem weleens te snel los en ben je de aflezing kwijt. Heel geinig die snelle reset. :smile: