ik heb nog niet zo lang geleden een omega seamaster professional coaxial aangeschaft. Het is een erg mooi horloge maar loopt ongeveer -15sec. per dag, iets wat ik wel erg veel vind.
nu is het zo dat hij nog binnen het garantietermijn valt.
het horloge is oorspronkelijk bij ace is a’dam gekocht, maar ik woon in groningen dus even langs wippen kan niet.
Inderdaad bij een omega dealer dit probleem voorstellen, zoals Schaap en Citroen of HA Juweliers ( http://www.ha-juweliers.nl/?p=omega ) zitten in Groningen!
bedankt echter zie ik nu dat omega bij de meeste modellen maar 24 maanden garantie biedt,klopt het dat coaxial een extra jaar garantie heeft? mijn horloge is namelijk 28 maanden jong
Wees er wel op bedacht dat je misschien voor onverwachte uitgaven komt te staan. Met mijn Breitling probleem kan ik wel terecht bij elke officiele dealer, maar ik zou voor “verwerkingskosten” moeten opdraaien. Misschien dat een gezellig dagje uit naar Amsterdam dan toch loont.
Ik ga zelf dat iig proberen te combineren met een volgende horlogetour. Van 't geld kan ik net zo goed de auto mee tanken.
“ik heb nog niet zo lang geleden een omega seamaster professional coaxial aangeschaft” 28 maanden is bijna 2 1/2 jaar , das toch al ff geleden, maar afregelen van een automaat ( als de afwijking constant is , anders is er wellicht een ander probleem)is een fluitje van een cent voor horlogemaker.
Ik zou deze questie voorleggen aan ACE zelf, via mail of telefoon. Leg het probleem voor, en de omstandigheden. Ace staat toch bekend om hun goede service? Misschien komen ze wel met een mooie oplossing.
Zondags werk ik volle dagen (11-19 uur) in een bakkerij. Ook ben ik op school erg actief met handelen, denk aan: laserpointers, energydrink,en soms kuch vuurwerk kuch.
Ook heb ik een paar jaar geleden mn geld “geinvesteerd” in goud en hier over aardig wat rendement geboekt. (voor mijn doen dan)
Ik wil je niet doen denken dat je een slechte jeugd hebt gehad hoor maar ik heb ook nog een vintage speedmaster professional.
16 jaar en al 28 maanden een Omega Seamaster
professional co-axiaal… Wat heb ik dan
vroeger
verkeerd gedaan…?
°°°°°°°°°°°°°
Misschien goed lezen Paddy: Goedie schrijft dat ie
"nog niet zo lang geleden…"
Dus niet als nieuw 28 maanden geleden…
Groet
Herman
Ik gun iedereen het beste dus wanneer de topicstarter 28 maanden geleden (of recenter) het genoemde horloge in ontvangst mocht nemen dan kan ik hem daar alleen maar mee feliciteren. Ik reflecteerde enkel aan de tijd dat ik 16 was.