Referentie 168.018 Omega Constellation uit 1970.
Voorzien van een Omega 564 uurwerk. Deze is in 2024 geserviced door de Nederlandse partij waar ik het horloge destijds heb aangeschaft. Het uurwerk loopt nauwkeurig. Het horloge is in goede staat gezien zijn leeftijd en voorzien van originele gesigneerde kroon en plexiglas.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Omega Constellation, referentie 168.018
Diameter: 35 mm
Leeftijd: 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2024
Factuur en/of certificaat: Originele factuur en/of certificaat niet aanwezig. Factuur van aankoop in 2024 inclusief uitgevoerde servicebeurt aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: N.v.t.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzendkosten op kosten koper of af te halen in regio Tilburg. Sterke voorkeur voor afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): Voor de leeftijd van het horloge in hele goede conditie. Uurwerk is voorzien van een servicebeurt in 2024 bij aankoop (factuur aanwezig) en loopt uiterst precies.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 564 automatic movement (date with quick-set)
Vraagprijs: EUR 1.250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Foto van het binnenuurwerk is van verkoper destijds. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.