Te koop (neen geen ruil, want we gaan weer krimpen)
Merk en model: Omega Constellation
Diameter: 35,5mm
Leeftijd: 2001
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2023
Factuur en/of certificaat: nee/ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles
Verzendkosten of afgehaald in regio: Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): ik zou zeggen erg goed, zeker voor z’n leeftijd. Wel gedragen in rotatie en inmiddels 25 jaar oud
Soort uurwerk en kaliber: 1680 thermocompensated quartz met perpetual calendar
Vraagprijs: €1750
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
De bewondering is er nog, maar de liefde is voorbij. Tijd voor iets anders spannends! Deze jongen was toch wel even het neusje van de quartszalm in 2001. Minieme afwijking (zelfs nu nog maar 20sec in meer dan een jaar) én een perpetual calendar. Die overigens nog feilloos functioneert.
Geen noemenswaardige plekjes behalve een veegje op de bezel. De bezelcijfers zijn nog mooi zwart en aan de nog aanwezige vorm van de kast is te zien dat het horloge nog nooit gepolijst is. Verder is het wel een horloge dat 25 jaar actief is gedragen.
Mij pols is 19,5 tot 20cm en nog is er een schakeltje over. Verder is de set zo compleet als die zijn kan, inclusief het prijshangertje. 3k CHF in 2001. Mocht wat kosten.
Ik ben benieuwd of er HF interesse is in deze knapperd! Stuur me gerust een berichtje met vragen en/of biedingen.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.