Omega Constellation 38mm / 8500 uurwerk

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Omega Constellation (ref. 1.123.10.38.21.02.001)
Diameter: 38 mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2018
Factuur en/of certificaat: factuur, geen pictogrammen kaart etc.
Originele doos en/of eventuele accessoires: extra schakels, omdoos, doos, instructieboekje, hangtags etc.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): zeer netjes, paar kleine schaafsporen op de band
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8500
Vraagprijs: 3.350 (GEEN INRUIL)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Prachtige Omega Constellation. Schitterende sunburst op de zilverkleurige wijzerplaat. Loopt met Omega 8500 bijzonder goed. Horloge is nieuw gekocht bij Van der Weerd Janssen (Zeist) toen deze stopte als Omega AD. In roulatie gedragen en ligt nu al enige jaren in de kast. Door gebruik van medicijnen een wat wisselende polsomvang en met een stalen band zonder snelverstelling lukt dragen niet goed meer. Niet nieuw maar, op een paar kleine
veegjes op de band na (zie foto), toch echt heeeeel netjes. Kast en glas verder vrij van zichtbare gebruikssporen. Ongepolijst. Goedkoopste op Chrono nu zo’n 3.400. Meer info op de site van Omega https://www.omegawatches.com/nl-nl/watch-omega-constellation-co-axial-chronometer-38-mm-12310382102001

7 likes

Upje graag.

Upje graag. Bieden? Proberen kan met in het ergste geval wederzijdse teleurstellingen. Geen belang bij crypto, Syrische staatsobligaties of gebruikte auto’s😁.

2 likes

Man, loopt storm. Gelijk maar ff dreigen om al die twijfelaars over de streep te rukken. Ik trek 'm terug. Ik verhoog de prijs. Ik zet 'm op Chrono. Ga 'm ook gelijk zelf maar weer dragen. En ruil nu echt helemaal niks meer in. Haal de doos en de schakels uit de deal. Zat er al niet bij - wat een armoede - maar doe er nu zeker geen suf bandje bij. Verpats 'm aan een grijze handelaar die 'm voor duizenden euro’s meer aan je gaat verkopen. Als jij 'm niet koopt, dan zet ik 'm bij het grofvuil. Maar bovenal, ik zet 'm op Marktplaats.

8 likes

Upje. Ook hier, heb jij een uniek, nieuw of recent gereviseerd en veel te duur ding dat je aan de straatstenen niet kwijt kan, dan wie weet. Van mij uit een pracht van een Omega, een paar grijpstuivers er bij en wie weet. Wederom, geen belang bij een tokkie-klok (voor mij Breitling, Panerai), plakmerken of horloges waarmee je naar diepzee naar of het buitenaardse kan reizen. Meetinstrument met allerhande wonderlijke meet- en tijdschalen voor snelheid, hartslag, tijdreizen, bloeddruk of hersenactiveit - wie gebruikt dit ooit - en dito wijzertjes, staan ook niet hoog op de verlanglijst. Maar wat dan wel? Ach, de laatste stropdas die ik zal dragen zal wil in de kist zijn. Maar een dresser doet het altijd goed. Een beetje stijlvolle beach-to-boardroom heeft ook mijn belangstelling. En voor de rest (if any), verras mij. Komt u maar…

2 likes