Omega Constellation 600 euro

Zoals de adviesen hier heb ik gewacht met het kopen van een horloge tot ik echt iets geweldig zou vinden. Ik denk dat dit nu is gelukt voor 600 euro. Ik zou hem volgende week kunnen ophalen. Wat denken jullie er van? Voor de prijs kwaliteit en of ik niet een miskoop koop die snel kapot zal zijn.

10 likes

Ik ben geen expert.

Maar zeker een erg knap horloge, zeker voor dat geld!

@flowert kan wel een kritische blik werpen.

5 likes

56x caliber Connie voor 600 euro in zeer nette staat voor. Dat is te goedkoop :grimacing: Weet je zeker dat de deal legit is?

4 likes

Ziet die er nep uit?

Nee dat niet, ziet er zo op t eerste oog goed uit. Ophalen is een slim plan bij zo’n prijs. :wink:

1 like

Soms zijn het foto’s met een echt horloge maar is de deal zelf wat louche :wink:

1 like

Gestolen ofzo? Kan je dat checken?

2 likes

Dat gaat moeilijk worden denk ik…

Nee dan proberen ze je geld te onttrekken met een soort opgemaakte nepadvertentie met gevonden foto’s (vaak van Google). Hoe ze het precies doen weet ik niet, daar ben ik te lief voor. Vaak hanteren ze dan ook veel te goede prijzen, daarbij blijf ik bij mijn intuïtie. Als het te goed is om waar te zijn…

2 likes

Ik zie dat bij wat nader googlen de prijs niet zo super gek is als ik aanvankelijk dacht. Al zijn ze vaak al gauw een stukje duurder. Ik denk een leuke deal als hij goed loopt.

2 likes

Mooie staat en nette prijs. Afhalen is zeker aan te raden.

2 likes

Neuh, die met een stalen bezel zijn zo duur niet.
Zodra er een witgouden bezel opzit gaat de prijs de prijs wel de lucht in inderdaad.

1 like

Is het toch wel een leuke deal? Ik ben nu 6 maanden al opzoek :joy:

2 likes

Als je krijgt wat op de foto’s getoond wordt niks mis mee voor deze prijs. Niet meteen uitgaan van het verkeerde in de mens. Tijdens de koop zal je je gezonde verstand moeten laten leiden en voelt er iets niet goed gewoon laten schieten en wachten op de juiste. Succes met de koop :wink:.

2 likes

Ziet er uit als een net exemplaar voor een eerlijke prijs. Of ie nog echt NOS is of een keer gepolijst durf ik niet te zeggen, dan is het wel netjes gedaan.

2 likes

Aha dat het verschil een meer dan dubbele prijs was wist ik niet. Ik dacht dat alle vroegere in het algemeen wat duurder waren. Die in het blauw is trouwens wel een stuk duurder :innocent:

3 likes

Redelijk normale prijs voor een C case toch? Met zulke foto’s en bandjes is de kans op een koopje m.i. sowieso beperkt

1 like

Ik vind hem wel aan de goedkope kant voor een C-shape in nette conditie. Is qua afwerking (opgelegde logo’s, facetten op het datumvenster) en uurwerk (chronometer) toch echt hoogstaander dan de gemiddelde geneve/seamaster uit die tijd, die vaak al voor deze prijzen worden aangeboden.

Ik ben misschien bevooroordeeld door mijn eigen C-shape, maar het is een van de beste prijs-kwaliteit die je gaat vinden <1000 euro.

3 likes

Ziet er eigenlijk gewoon heel goed uit en prijs is prima.

1 like

Ziet er prachtig uit!

1 like

Ja hoor, in deze staat geen vreemde prijs.
Weet je iets van de servicegeschiedenis?

2 likes