Lekker bezig Victor. Topic maken voor een advies maar dat naast je liggen.
als het er te slecht aan toe is zo laaten maar als het veel emotionele waarde heeft why not als je er goed bij voelt gwn doen
Voorlopig 90 euro maar nog niets uitgevoerd , daarna zal er een offerte gemaakt worden . Ik zie hier bedragen passèrent van 500 euro voor het periodieke onderhoud
Als zij een bedrag van 90 euro hebben genoemd wekt dat bij mij de indruk dat dit niet een juwelier is waar je moet zijn.
Dat is geen commercieel haalbaar tarief voor een full service volgens mij.
verre van zelfs als dit echt zo is dan wil denk ik het hele forum daar wle heen hahahahahah
Pak je fiets en haal je Omega op.
En zoek verder hier een horlogemaker op en upload natuurlijk hier wat foto’s van het horloge evt uurwerk.
Als ik het zo lees is die 90 Euro alleen voor onderzoek; niet voor de service
Wat ga je nu tegen de juwelier zeggen? Laat maar zitten, ik plaats er zelf wel een batterij in…
Lezen mannen, geen aannames. 90 euro voor een eerste onderzoek op basis waarvan ze een offerte kunnen doen.
Ah oké. Ik hoop het ook.
Idd , dit is allée voor de analyse en prijsopgave
Beste, in een automatic past geen batterij.
Toch bedankt voor uw positieve bijdrage.
Als dit een defect uurwerkje is uit 69 dan mag je hopen dat je er met €500 wegkomt. Vintage Omega onderdelen kosten goud. €90 voor een PO vind ik toch ook al erg aan de stevige kant. Wilde gok…juwelier vraagt horlogemaker. Horlogemaker vraagt €45 voor PO. Juwelier met droge ogen x2
Ok , dank u voor de info, nieuwe inzichten voor mij ,
Ik vrees dat uw stelling zal kloppen,
Ga in godesnaam asap naar een competente horlogemaker. Zo’n dorpsjuwelier doet waarschijnlijk niets anders dan hem wegbrengen naar een horlogemaker en er EUR 100 tussen zetten
Als je het nu afblaast ben je die 90 Euro onderzoekskosten in elk geval kwijt; dan is je winst ook weg; lijkt me op dit moment niet meer nuttig.
Nou daar komt alleen ellende van gok ik