Erfstuk laten herstellen of gewoon weg doen ?
Foto?
Momenteel niet mogelijk, deze is nu niet bij mij.
Laten herstellen natuurlijk
Hier op het forum, mezelf inclusief, zullen wel veel mensen gegadigd zijn voor een Omega Constellation. Wat meer info en inderdaad een aantal foto’s zullen wel helpen, maar op gevoel zou ik altijd zeggen laten herstellen want zo’n dingen zijn relatief zeldzaam.
Een Constellation uit '69 is doorgaans wel de moeite waard om te laten herstellen.
Maar goed, dat hangt er ook vanaf wat je er daarna mee wil gaan doen. Als je hem daarna alsnog wil verkopen heb je ook de keuze om hem nu ‘as is’ te verkopen en het opknapwerk door de koper te laten verrichten. Kan allebei.
Het zal denk ik een beetje afhangen van de staat, het model en of je hem mooi vind en zelf wil houden. Kortom, foto’s en info
en wat voor emotionele waarde het heeft.
Is in goede staat op zicht, is momenteel binnen gebracht voor herstelling bij de horlogerie.
Waarom vraag je dan om advies als je het al laat herstellen?
De bedoeling is niet te verkopen , maar graag een waardebepaling bij benadering
Dan weet ik als ik er goed aan gedaan heb of een domme zet
Met een waardebepaling kan ik je helaas niet helpen. Als je al besloten hebt hem te houden omdat het emotionele waarde heeft voor je kan het nooit een domme zet zijn imo
Connies zijn cool. Mag hopen dat je hem niet naar de plaatselijke dorpsjuwelier gebracht hebt?
Beetje te laat nu maar zijn liefhebbers en kenners zat hier die je ermee op weg hadden kunnen helpen.
Helaas wel naar de dorpsjuwelier sinds 4 weken, daar wachten ze op materiaal om eraan te beginnen
Waarde van een paar honderd tot een paar duizend.
Als u me op weg helpt , kan ik mijn uurwerk asap gaan afhalen
Bij mij zul je niet moeten zijn iig. Vind ze te gek maar echt verstand heb ik er niet van hoor. Zijn leden genoeg. Oa enkele die reeds gereageerd hebben kunnen je op weg helpen. Kijk anders eens in het ‘‘Connie kom je buiten spelen’’ topic(I kid you not)
Succes!
Dank u .
Hebben ze een opgave van de werkzaamheden en verwachte kosten gedaan?