Omega Constellation: band kapot

De band van mijn Omega heeft het na 11 jaar begeven. Een nieuwe band vind ik echt veel te duur. Heeft iemand misschien tips, kan er een ander typr band aan, of kan iemand de band repareren? Dank

Is het een leren band?

Die zijn niet te repareren, tenminste, niet makkelijk en niet mooi (lijkt mij)

Een ander type band kan er aan als de lugs (de bevestiging van de band aan het horloge) gewoon een standaardmaat heeft. Zelfs bij de HEMA hebben ze horlogebanden die er dan op zullen passen.

Hoi Quinny, dank je wel voor je antwoord. De band is van metaal en goud. Ik kom net van een (goede) juwelier. Zij zei dat er geen ander type band op past dan een originele Omega-band… helaas. Nog even sparen voor een nieuwe band, zit niks anders op. groet

te koop : een perfect werkende omega constellation uit 1995, met een kapotte half bar band. Garantiebewijs, aankoopfactuur ed aanwezig, maart jl. nieuwe batterij ingezet en waterdicht gemaakt. Wie biedt?

zou je me een goede foto kunnen sturen ? en eventueel type / maten van de klok .
bvd

Hallo Astrid,
een foto op deze forum zou wel prettig zijn anders graag ook een foto naar mijn email adres
dan weet men in iedergeval over wat voor omega het gaat.
Groet
Thomas

Hoi, Als het technisch gezien gelukt is, vind je op deze link een afbeelding van mijn horloge, mijn horloge heeft echter geen datum-aanduiding. Mocht de afbeelding niet te zien zijn, hoe kan ik op dit forum dan een foto bijvoegen?
Dank , groeten Astrid

foto is te zien, je hebt een pm

Ehh, ik ben een leek, wat is een pm?

dat is een mailtje
rechtsboven aan heb je blauwbalkje , of je kunt bij berichtenoverzicht kijken.

HAllo,

Ik kom 1 schakel van een Constellation te kort. Wellicht kun je me helpen…

Nu maar hopen dat deze 10 jaar geleden in een laatje is beland :laughing:

LOL, bij mij helaas niet, heb me rot gezocht…