Omega Constellation C Shape

Hi all,

Ben normaal gesproken meer een meelezend lid, maar vraag toch graag om jullie expertise en om mee te kijken. Zal binnenkort eens netjes een voorstel post aanmaken.

Ben opzoek naar een Constellation C Shape en kwam terecht bij dit exemplaar. Hoe vinden jullie dit eruit zien?

Mochten jullie verdere tips hebben dan sta ik daar graag voor open in mijn zoektocht!

Vies.

Heeft de kast nog facetten?

6 likes

Alsof ie al 30 jaar buiten ligt

4 likes

https://smoothseconds.nl/vintage-horloge/omega-constellation-chronometer/ misschien is dit wat? Volgouden versie.

1 like

Niet doen. De plaat krijg je niet meer mooi en los zijn die ook niet te vinden.

1 like

“Connie kom je buiten spelen” to the extreme.

Skippen die handel.

5 likes

Dank voor jullie reacties. Duidelijk dat ik dit niet moet doen. Mocht iemand wat hebben liggen (of in de buurt komt) dan verneem ik het graag! Helaas is goud niet helemaal mijn smaak.
Gr,

2 likes

Als je nog op zoek bent

2 likes

1200 euro is echt absurd veel voor deze uitvoering.

3 likes

Ah, dat weet ik niet. Misschien staat de verkoper open voor een bod of anders doorzoeken.

1 like

Dank voor de tip. Ben meer op zoek naar of een fluted bezet of een pie pan dial

1 like

Ik zag op het insta van @handavinci dat hij er een te koop heeft.

1 like

die heb ik gister ook op het forum gezien, volgens mij was die binnen no-time verkocht

1 like

Binnen minuten.

Zaterdag de overdracht. Ik heb op goed vertrouwen geen aanbetaling gevraagd op de reservering (iets dat ik normaal wel altijd doe), maar ik ga er vanuit dat het gewoon doorgaat.

Mocht dat niet zo zijn @MartijnCloud, stuur ik je daarna een pb’tje :clinking_glasses:

Mooi hè?

11 likes

Maak me gek?! Ik hoor het graag mocht het niet doorgaan :slight_smile:

2 likes

Check!

Heb je zelfs al een wachtrij? :grimacing:

1 like

Zeker, mijn inbox ontplofte!

Ook jij krijgt een berichtje als het niet doorgaat, ik ga ze allemaal netjes op volgorde af.

Al moet ik erbij zeggen dat ik allergisch ben voor mensen die “even willen passen”. Dat loopt 9 van de 10 keer gewoon stroef en ik hou van snelle deals. :clinking_glasses:

2 likes

Dank! Het is gekkigheid als het zo storm loopt. Je foto’s waren dan ook prachtig!

1 like

Wij komen zaterdag zeker! Desnoods met een arrenslee.

1 like