Een tijd geleden heb ik een Omega Constellation C-Shape overgenomen, en ik ben op zoek naar wat meer informatie over dit horloge. Ik ben vooral benieuwd naar de leeftijd van het horloge en wat voor uurwerk er in zit. Meer informatie is altijd welkom
Die OM Swiss Made OM op de dial wil dus zeggen dat de dial in goud is gemaakt? Or Massive.
Ik vind het horloge op de foto zeeeer knap, is dat die van jou of een foto als voorbeeld?
Ik ben normaal niet echt voor goude horloges maar die is zeer mooie zeg. Toen was Omega wel goed bezig.
Een coined edge, double date.
Nee, die zitten niet in de gold capped uitvoeringen. Zelfs in de volgouden C-shapes zie je dat niet zo vaak.
Staat bij mij ook wel ergens op de wishlist, maar het rationeel denkende deel van mijn brein vindt één gouden C-shape in de collectie eigenlijk wel voldoende.
Zeker niet, maar ik hou wel van een beetje variatie in de collectie, dus dan haal ik in eerste instantie liever wat anders. Maar iedereen is daar uiteraard vrij in.
Persoonlijk denk ik dat ik al zeer in mijn nopjes mag zijn met het exemplaar dat ik al heb, dus is het voor mij nu even voldoende.