Volgens mij komt ie gewoon netjes door de MOY. Horloge ligt een fractie scheef, misschien heb je daarom het idee dat Y wat uit de lijn staat. De 12-omega-E lijn klopt ook.
Plaat lijkt wel erg clean, daar zou ik betere foto’s van willen zien als ik aankoop zou overwegen.
Natte vinger voor de prijs, €650-850 bij een goedlopend exemplaar.
Edit: ik twijfel of de originele kroon er nog op zit. Deze lijkt wat aan de bolle kant, maar ook dat kan door de foto komen.
Volgens de advertentie heeft ie net een service gehad met garantie. Er is een bod op van 650 euro en de vraagprijs is 900 euro. Dus dat zou aardig kloppen…
Ja, de foto van de band. Die is glanzend gepolijst inclusief sluiting. Ik zou zeker nagaan wie de service gedaan heeft en controleren wat @flowert liet zien in zijn post. Al met al is hij mogelijk toch minder interessant dan je zou kunnen denken.
Is de rechterkant van de bezel een beschadiging of is dit foto kwaliteit?
Gaandeweg dit topic begin ik ook steeds meer te twijfelen… als dit inderdaad een beschadiging is, komt er nog een reparatie achter weg met daarbij de eerder aangegeven punten…
En eerlijk gezegd is het niet zo dat ik 900 euro heb liggen voor een gokje op een stalen horloge met mogelijk nog reparaties.
Ik denk dat ik er maar van af zie, al hoe weinig deze op de markt komt.
Ik zou dit ding sowieso laten liggen, niet heel mooi meer. Beter even wachten en een paar honderd piek extra inleggen voor een (veel) mooier exemplaar.
Hij lijkt op eerste blik redelijk “te kloppen”.
Echter die service betwijfel ik want de staat is niet geweldig. Wijzer is denk ik afgebroken, schade op de plaat en datumschijf (lijkt afgebladerde lak door vocht?), Kroon lijkt niet te kloppen, polijsten slecht gedaan (vooral de band). Gezien de uiterlijke staat vraag ik me af wat de staat van het uurwerk is. Sowieso moet je hem opnieuw servicen. Dat stukje wijzer moet eruit.
Allemaal te fixen , maar wil je dat?
Iedereen is anders. Voor mij zou de staat onvoldoende zijn. Ik zou iets meer neerleggen voor een mooier exemplaar .
Je zou betere foto’s moeten vragen voordat we daadwerkelijk iets kunnen beoordelen. Ik vind de O en de G van het omega logo ook wat buiten proporties, maar goed, op basis van deze foto zijn mijn reactie zijn:
Klopt maar een ruig leven achter de rug. De band klopt sowieso niet, past niet mooi en hoort ook niet bij deze ref.
Ik dacht dat de moy juist was dat die 3 letters strak boven elkaar moesten staan? Of is het de juiste manier zoals met de lijn getoond op de foto hierboven?