Omega Constellation f2.4Mhz Megaquartz - Aventurine Dial

Vandaag verkoop ik deze prachtige Constellation f2.4Mhz Megaquartz uit de jaren 70.

De schitterende blauwe Aventurijn “stardust”-wijzerplaat heeft een verhoogd Omega-logo op 12 uur, een datumvenster op 6 uur en een witte minutenring. De wijzerplaat is in mintconditie en werkelijk prachtig. Het is bijna onmogelijk om het echte karakter goed vast te leggen op foto’s, maar wanneer het licht erop valt komt hij echt tot leven met een sprankelend effect. De helderwitte uur- en minuutwijzers zijn in uitstekende staat, net als de zilverkleurige secondewijzer.

De stalen kast ref. 398.0836 verkeert in uitstekende conditie: super scherp, ongepolijst en met de originele brushing nog duidelijk zichtbaar. Zeer moeilijk te vinden in deze staat en de beste die ik tot nu toe heb gezien.

Het horloge loopt op kaliber 1510. Het uurwerk stelt correct in en loopt uiterst nauwkeurig, zoals je mag verwachten van dit zeer precieze kaliber. Geen servicegeschiedenis tijdens mijn bezit. Ik heb de kast niet opengeschroefd voor foto’s van het uurwerk, maar heb het wel geïnspecteerd toen ik het oorspronkelijk kocht.

De 1239/202-band is eveneens in uitstekende staat: strak en met originele afwerking. Deze 1239/202 met een breedte van 28 mm is 2 mm smaller dan de 30 mm 1209/202. Dit heb ik meegenomen in de prijsstelling.

€3.750 netto voor mij voor deze fantastische Constellation Megaquartz, inclusief wereldwijde verzending met Track & Trace. Betaling via bankoverschrijving of Wise.

Vragen?
Vraag gerust.

Merk en model: Omega Constellation f2.4Mhz Megaquartz
Diameter: 32.7MM
Leeftijd: 1970’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: inclusief vraag prijs
Conditie (krassen, werking etc): Excellent
Soort uurwerk en kaliber: 1510
Vraagprijs: 3750
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

Weekend Bump!

3 likes