Mooi horloge en door de moeite die deze gekost heeft, zal die misschien langer mogen blijven.
Zo, goed opgelost! Is wel een hele mooie variant met die kast en die lekker dikke band.
Ik had het verhaal al uit eerste hand gehoord, maar alsnog helemaal gelezen. Eind goed, al goed; geniet ervan
De plaat is ook smetteloos. Kast heeft her en der een krasje, maar dat vind ik juist wel de charme van een vintage horloge.
Wat uiteraard wel te denken geeft is de houdbaarheid van een uurwerk als dit. Er zal een einde aan komen (want die micromotor zal het weer eens gaan begeven, is dat over een dag, een week of 10 jaar, je weet het niet). Omega support het niet meer, dus tenzij mijn Duitse vriend eindeloos blijft repareren is er wel een eindigheid aan dit horloge.
Een dikke proficiat met het resultaat Een leerzame beschrijving en …wanneer het een ander ook eens zo treft met een bijtje weten we nu wie we kunnen benaderen om het adres van de Duitse expert te vragen toch ?
Klopt, geniet er van nu het nog kan. Dit is qua stemvork wel aan de uiterste grens van de technische mogelijkheden in de jaren zeventig.
Prachtige hummer. Leuk dat je de juiste contacten kon leggen via andere fora.
Heel gaaf. Tis dat ze zo klein zijn voor mijn 21cm pols. Anders zou deze er toch een keer komen. Ooit een Bulova gehad (geen spaceview) en vind het toch jammer dat ik hem heb weggedaan.
Heel gaaf veel plezier ermee.
Mooi gelukt, die waagt, die wint
Heerlijk hè die Omega zoemers! Erg gaaf exemplaar deze Megasonic en goed dat je volgehouden hebt! Enjoy!
Erg mooi horloge. Geniet ervan! En bedankt voor het delen van je verhaal
Het ís ook gewoon een mooie horloge, is natuurlijk een Constellation dus qua afwerking mag je ook wel wat verwachten…
Hallo, Ik probeer een Omega Megasonic 720Hz van mijn schoonmoeder te repareren maar ik ben er inmiddels achter dat de micromotor ontbreekt. Heb jij voor mij de contactgegevens van de persoon in Duitsland die jou geholpen heeft?
Alvast bedankt!
Stuur me maar even een berichtje, dan kan ik je zijn gegevens sturen. Hij is alleen bereikbaar via Telegram trouwens.
Hoe kan ik jou een persoonlijk bericht sturen? Niet zo bekend met dit forum….
Ik lees de originele eerste post nu pas en wat een prachtig verhaal! Hoe herkenbaar dat emo het wint van ratio, terwijl die het daarna wel alsnog moet oplossen.
Schitterend verhaal en schitterend horloge, dank je wel voor het delen.
Die Omega Megasonic siert inmiddels mijn pols! Heerlijk horloge, met een bizar vloeiende secondewijzer.
Ik denk dat ik jou nog geen persoonlijk bericht kan sturen omdat ik net pas lid ben. Kan jij mij wel een bericht sturen?