Omega Constellation - Ref.2648 - Waffle Wijzerplaat - Staal & Rose Goud - 1952

Te koop aangeboden: deze prachtige en zeldzaam Omega Constellation 2648 van staal en roze goud met wafelwijzerplaat uit de vroege jaren 50. De 2648 en de 2652 zijn de vroegste Constellation-modellen. De 2648 heeft een grotere wijzerplaat en een dunnere bezel dan de andere modellen uit de jaren 50, wat hem een ​​enigszins unieke uitstraling geeft.

De crèmekleurige tweekleurige wafelwijzerplaat met kruisvormige indexen heeft wat patina en is zeer aantrekkelijk met zijn roze gouden indexen en bijpassende dauphine wijzers. Het horloge ziet er fantastisch uit en staat prachtig om de pols.

De 35 mm stalen kast van de 2648 is in goede staat met wat lichte krasjes hier en daar en een stevige bezel en lugs. Originele, maar later toegevoegde dunne tienhoekige kroon. De achterkant van de kast is in goede staat en heeft een fraai roze gouden medaillon met de signatuur 2648.

Het horloge is voorzien van een automatisch kaliber 354 met serienummer 13,7 miljoen, daterend uit circa 1952. Het uurwerk loopt soepel, de tijd wordt goed ingesteld en het horloge heeft geen servicebeurt gehad in de paar jaar dat ik het in mijn bezit heb.

Ik verkoop deze ‘head only’ maar kan een bruine leren band erbij doen als zo gewenst.

€ 2375 netto voor mij, inclusief wereldwijde verzending met Track & Trace. Betaling via bankoverschrijving of Wise is alleen mogelijk voor gevestigde forumleden.

Heeft u vragen? Stel ze gerust!

Merk en model: Omega Constellation
Diameter: +/-35mm
Leeftijd: 1950s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio:ja
Conditie (krassen, werking etc): mooi
Soort uurwerk en kaliber: 354
Vraagprijs: 2350
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierboven een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes