Omega Constellation Türler

Voor een kennis van mij de vraag over de waarde van dit horloge. Hij is niet in staat om “even” de kast los te schroeven. Maar op Chrono vind ik wel wat Türlers met sterk uiteenlopende prijzen.

3 likes

1 keer raden - hij heeft de foto’s genomen met een avocado? :face_with_monocle:

Zonder de staat van het uurwerk en de wijzerplaat kunnen we niet veel zeggen denk ik. Ik tref toch regelmatig “trainwrecks” aan qua vintage Omega-uurwerk; in het wijzerverzetwerk en kroonrad/palrad roesten deze snel, en er kan allerhande slijtage zijn.

4 likes

Tja. Meer heb ik nu niet. Op mijn telefoon kan ik de afbeelding vd wijzerplaat best vergroten :wink:

Ik hier ook wel, maar het blijft een mistig geheel - mede door het gekraste glas.

Uurwerk kun je echt de boot mee in gaan, we weten nu niets. Zit-ie in de buurt van 010? dan schroef ik hem wel een keertje open, en leg hem op de Weishi.

2 likes

Oms probleem hiet is dat we in de 043 sferen zitten :joy::joy:

1 like

Ja da’s jammer. Dan zou je al gauw bij Ferrie Schweitzer (Heerlen) uitkomen, als die sowieso nog werk aanneemt. En tegen Omega-prijzen, ook.

Heb nog wel wat Witschie Weishi kennissen :joy:

1 like

Hebben ze ook goede kastopeners? :wink: Als ze met een Jaxa aan komen zetten, even verder zoeken. Maar met een geel balletje gaan ze vaak ook al open.

1 like

Is conditie van de plaat en kast voor de waarde niet veel belangrijker? Zal sowieso geserviced moeten worden… het uurwerk is makkelijker te vervangen dan de plaat…

Het is niet de meest spannende constellation denk ik… dus verwacht m aan de onderkant van t waarde spectrum wat je gezien hebt.

1 like

Denk niet dat Turler op zich veel waarde toevoegt. Maar op zich net klokje gebaseerd op deze foto’s

1 like

Perpetualwatchlover op Insta heeft een te koop. Zou hem ff PB sturen. Heeft er denk ik erg veel verstand van

1 like

Thanks, ik geef het door aan de eigenaar! :+1:

1 like