Omega Constellation

Hallo Allemaal…

Hierbij mn nieuwe aanwinst
Omega Constellation uit 1961
Caliber 561
35 mm
In zeer goede staat…
Ik vond dit horloge mooi omdat de markers en wijzers van goud zijn met zwart, wat je niet vaak ziet.
Helaas is mn pols te groot voor het horloge, maar voorlopig ben ik er content mee.
Wat vinden jullie ervan?
Fijne middag/avond voor straks

Donny

28 likes

Wil je hem verkopen Donny?

Is dit een nieuwe aanwinst topic, een verkoop topic, of heb je vragen over originaliteit?

4 likes

Ik neig er naar om 'm in Algemeen of Vintage te zetten, tenzij je specifiek nog twijfels hebt over de originaliteit.

Ik zie zo gauw niks geks, en de 8-kantige kroon zit er zelfs ook nog op. :ok_hand:

2 likes

Nou voorlopig nog niet🤗

Oh? Heb ik m verkeerd gezet?
Ik vroeg me gewoon deze wat zeldzamer is dan andere Constellation ivm gouden wijzers en markers.
Gelukkig zit de originele kroon er nog wel op ja.

Volgensmij is hij 100% origineel. Dit is mn 3e constellation al, ik vind deze mooi omdat ik m niet eerder tegen gekomen ben.

1 like

Ik heb de constellation met onyx(?) markers alleen nog maar op geelgouden constellations gezien, wat zou kunnen kloppen door de gouden accenten en goudkleurige wijzers. De tekst op de wijzerplaat is ook niet heel strak, maar het horloge is inmiddels 60 jaar oud.

1 like

Die Omega Constellation is prachtig. Gefeliciteerd en dat hij maar even aan je pols mag blijven.

1 like

Dank voor je reactie, had al t vermoeden dat het niet vaak op staal voor kwam. Waarschijnlijk komt t door het licht wat op de wijzerplaat reflecteert, zo op t oog ziet het er strak uit🤗

4 likes

Dankjewel Petra.

Dat scheelt wel. Heb je hem wel eens open gehad, dan kan je zoeken op het nummer.

1 like

Ik vind dat het horloge goed past bij je pols! Geniet van deze classic!

1 like

Late reactie🙃