Hallo, ik heb via een veiling 6 Omega’s in 1 keer gekocht. Vijf hele mooie vintage klokken en 1 “brekebeentje”, een constellation zonder band. De band heb ik inmiddels op de kop getikt via ebay. Alleen ontbreken de horizontale “balkjes” op de kast ter hoogte van de 3 en de 9. Heb al wat speurwerk verricht, helaas nog niet geslaagd. Wie weet of deze “balkjes” los te koop zijn en zo weer op de kast geplaatst kunnen worden?
Even ke omega meenemen naar een dealer. Die kan ze bestellen. Wesseling en vreeker in alkmaar kan ook aan omega onderdelen, is een officieel reparatiepunt. Succes! Ps zien de nog fotos van de andere 5?
Dank voor je reactie, ga er mee aan de slag om er weer een mooie en toonbare Constellation van te maken. Foto’s van de andere vijf aankopen volgen zo gauw ik de lichte krasjes van het glas weggepolijst heb. Je houdt ze toegoed van me! ️
De kosten van de reparatie zullen denk ik wel hoger uitvallen dan dat het horloge waard is,want het is nooit goedkoop om 18k gouden onderdelen lost te bestellen EN te laten monteren door een horlogemakert.
Ik denk dat Ferrie Schweitzer zowat de enige is die je hierbij kan helpen. Hij heeft zijn ganse
loopbaan voor Omega gewerkt en kan alle onderdelen wel vastkrijgen. Maar dit is 18K goud
en ik denk dat de prijs eerder zal tegenvallen om dit los te bestellen. Maar je kan maar proberen
Hij heeft zijn eigen website waar je hem kan contacteren. Gewoon zijn naam ingeven in google!
Hier zijn ze dan, 5 nieuwe vintage Omega’s 4 automatics en totaal 3 Seamasters. Beetje moeilijk om de mooiste te bepalen, zijn allemaal beauties, stuk voor stuk.