Ik heb even een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn ‘Omega de Ville 1365’ horloge is op de aankomstdag gestopt met lopen. (De tijd kan ik ook niet meer verzetten) De verkoper raadt mij aan om hem de laten checken/de batterij te vervangen. Wat zullen de kosten zijn? Ik twijfel of ik hem niet gewoon terug moet sturen. Heel vreemd dat hij zo snel stopt met lopen… Met vriendelijke groet, Hilde
Ik zou hem niet zomaar laten openen. Dan kan de verkoper moeilijk doen dat je hem zelf hebt gesloopt. Je mag hem meestal gewoon terugsturen, dus als je dat recht hebt zou ik dat zeker doen. Volgens mij kun je met een horloge met lege batterij ook gewoon de tijd verzetten dus er is denk ik iets anders mis.
Dankje voor het reageren! Ik hoor graag wat anderen hierover denken. Ik heb het horloge gekocht op Chrono24 van een verkoper met veel goeie recensies. Het horloge betreft een Omega De Ville Roman Index Ivory Dial Quartz Cal.1365. Mvg
bij een aankoop op chrono24 mag je nooit het horloge laten openen, dan vervallen je rechten als koper volgens mij. Behalve als je misschien expliciet anders afspreekt.