Omega de ville 18 k dames horloge - doen?

Beste kenners en experts,

Ik overweeg een 18 krt geelgouden Omega de ville quarts dames horloge aan te schaffen. De prijs die mij geboden wordt is 2750,-
Ik vraag mij als leek af of dit een juiste prijs is? Zouden jullie advies kunnen geven?

Waarde kan ik je niet mee helpen helaas. Wel een tip, zorg dat je zeker weet dat je de band past want extra schakels ga je lastig vinden :slightly_smiling_face:

Mijn onderbuikgevoel zegt niet doen. Kijk eens op chrono24,nl voor een soortgelijk horloge

Neeee joh. Daar is echt wel wat beters voor te vinden.

3 likes

Deze is echt veeel te duur naar mijn inzien.

De waarde is goudwaarde plus misschien een paar honderd extra. Dus dan zou ik het gewicht willen weten voor hem te kopen. Dus weegt dat ding in totaal niet heel veel minder dan 70 of 80 gram is het niet zo gek. Is het eerder 50 gram zou ik hem skippen.

Zou het ook niet doen, zeker niet voor dat geld.

Bedankt voor jullie reacties!
Het valt mij op dat de gouden horloges zo ontzettend duur worden aangeboden, zowel 14 als 18 krt (Chrono24, juweliers etc)

Ik heb een vergelijkbare gevonden op marktplaats, maar die heeft een andere (blanco) achterkant, zonder het De Ville logo. Weet iemand hoe dit kan of wat de verklaring g daarvoor zou zijn? Zijn dat verschillende uitgaven of kan het iets zeggen over de echtheid? Hieronder een foto

Klik weg, hang op; bel uw bank.

Beter kijken. Zoals koekoek zegt is t goudwaarde + een eventueel premium. Bij dames horloges is dat klein.

Gouden band maakt een relatief hoog gewicht en gezien de goudprijs dus ook duurder.