Omega de ville 1994 cal.1141 waarde

wie kan er wat over de waarde zeggen betreft een stainlles steel horloge denk ik want ik zie geen goud merk

Tientjeswerk

1 like

welkom hier

1 like

Helaas zijn dames uurwerken niet heel verzamelwaardig, en de 90s evenmin.

bedankt voor de info dat wist ik niet. mijn moeder wilt haar horloge verkopen is benieuwd wat hij nog waard is

Welkom Dottie,

Graag alle foto’s etc in 1 topic, te weten deze.

wel een stuk meer. Het is een blijft een omega en zie ook een doos? Ik weet niet wat de specifieke dames modellen allemaal wel doen maar ik zou toch zeker wel 100+ verwachten voor dit zo niet meerdere honderden voor een full set.

1 like

Ik denk het ook. Online handelaars vragen in elk geval meer dan 500 euro voor vergelijkbare goudstalen 90s modellen.

Particulier en in deze staat zal het horloge minder waard zijn. Ik zou het eerlijk gezegd gewoon op marktplaats zetten en maar hopen.

2 likes

Op Catawiki sowieso, maar publiek voor dit horloge is erg lastig.

Naja dat zet je hem toch op cats wiki? :+1:t2:

100 euro lijkt me echt al ambitieus

Dan koop ik ze graag van je voor onder de 100 :grin:

wie kan wat vertellen over de waarde van dit horloge

@jur, deze graag samenvoegen met:

Zou ik toch even verder kijken. Quartz Omega dames horloges, zowel bi-color als gold plated zitten particulier vaak tussen de 150-250 euro.

Deze is full set (met doos, factuur) en komt denk ik eerder in de 200-250 euro.

Is daar echt 2590 gulden/euro voor betaald?

Quartz is nu in onmin bij de haute horlogerie, maar dat was het in de jaren 90 niet. Kijk maar naar de Rolex Oysterquartz, die komt ook uit die tijd.

Is dat zo lastig te geloven? Zo te zien is zo’n dames Deville quartz tegenwoordig 2600 en dat is dan euro’s en geen gulden. Een two tone is 4300.