Ik heb het volgende horloge op het oog. Maar de wijzers lijken mij niet origineel. Kan iemand hier vertellen of het een origineel betreft en wat een redelijke prijs zou zijn.
Dank Wout. Wat me wel vreemd voorkomt is dat op chrono24 er veel meer voor deze quartz wordt gevraagd. De verkoper wil er minimaal 150 voor maar dat is dus te veel. Wat moest ik zonder dit forum haha.
Ik leid dus uit je antwoord af dat het horloge wel echt is, klopt dat?
Horloge is wel echt , een instapmodel Deville , zoals mijn waarde voorganger reeds meldde zou ik er ong €75-100 voor geven, max €125 als je hem heel mooi vindt.
Chrono24 niet als leidraad gebruiken,vragen altijd de hoofdprijs(krijgen em zelden) , ik trek van de chronoprijzen ong 30% af dan heb je een realistische prijs denk ik.
150,- euro is, mits in een nette staat, niet echt teveel.
Wat koop je tegenwoordig nog voor 150,- euro ?
Een trendy horloge van b.v. Guess of één of ander B-merk/ C-merk horloge kost al snel meer.
En als mooie dresswatch zie ik dan toch liever zo’n Omega.
edit: Je moet dit horloge niet zien als een vintage horloge en het horloge heeft zoals door anderen dan ook al gezegd geen vintage waarde.
Maar nogmaals : Voor 150,- euro een nette Omega,…is niks mis mee.
150,- euro is, mits in een nette staat, niet echt
teveel.
Een trendy horloge van b.v. Guess of één of ander
B-merk/ C-merk horloge kost al snel meer.
En als mooie dresswatch zie ik dan toch liever
zo’n Omega.
edit: Je moet dit horloge niet zien als een
vintage horloge en het horloge heeft zoals door
anderen dan ook al gezegd geen vintage waarde.
Maar nogmaals : Voor 150,- euro een nette
Omega,…is niks mis mee.
En daar wil ik dan nog aan toevoegen dat je zeker geen mechanische in goede staat zult vinden voor 150 Euro. Nog even een tip voor je online koopt; let op de maten! Een horloge lijkt vaak groter op de foto dan dat hij in werkelijkheid is. Heb in mijn enthousiasme ook wel eens iets aangeschaft wat aanzienlijk kleiner uitviel. Succes!
Ik zie af van de koop (onvoorziene uitgave). Als iemand wil dat ik hem in contact breng met de verkoper dan hoor ik het graag. Voor 80e moet het lukken denk ik.
150,- euro is, mits in een nette staat, niet
echt
teveel.
Een trendy horloge van b.v. Guess of één of
ander
B-merk/ C-merk horloge kost al snel meer.
En als mooie dresswatch zie ik dan toch liever
zo’n Omega.
edit: Je moet dit horloge niet zien als een
vintage horloge en het horloge heeft zoals door
anderen dan ook al gezegd geen vintage waarde.
Maar nogmaals : Voor 150,- euro een nette
Omega,…is niks mis mee.
En daar wil ik dan nog aan toevoegen dat je zeker
geen mechanische in goede staat zult vinden voor
150 Euro. Nog even een tip voor je online koopt;
let op de maten! Een horloge lijkt vaak groter op
de foto dan dat hij in werkelijkheid is. Heb in
mijn enthousiasme ook wel eens iets aangeschaft
wat aanzienlijk kleiner uitviel. Succes!
Nou ben ik het niet mee eens, heb zeker wel enkele goede mechanische Omega’s gekocht op internet maar dan moet je goed zoeken, goed onderhandelen en ene btje geluk hebben.
Met btje mazzel heb ik morgen weer een nette Omega automaat uit Belgie voor €127 ,nu maar hopen dat hij in goede stata is zoals mij verteld is.