Heeft iemand een idee aan de hand van deze foto of dit een echte of nepper betreft?
Ik zeg NEP!!
Ik ben geen Omega kenner, maar er gaan alarmbellen af.
Te weinig finesse. Zoân groffe kast heeft Omega nog nooit gemaaktâŠ
Omega maakt geen lelijke en slecht afgewerkte horloges. Bovendien, welk model zou dit moeten zijn?
Dit model:
Handen afhouden als je niet zeker bent en er geen goed gevoel bij hebt!
Volgens mij trouwens fake
Op afstand durf ik het niet met zekerheid te zeggen, maar hij lijkt ok!
Edit: dezelfde te koop:
De wijzers zijn vee te kort volgens mij
Omega uit de grijperkast van de kermis
Je ziet toch meteen dat de proporties niet kloppenâŠ? Er zit een heel klein uurwerkje in met een enorme spacer (zie de datumpositie). Daar houdt het meteen al op voor mij - vergelijk met het origineelâŠ!
Oftewel: hoe een supermooi horloge superlelijk wordt als vervalsingâŠ
De lugs sluiten ook niet perfect op de kast aanâŠ
MaargoedâŠdit illustreert vooral dat het niet heel eenvoudig is een nep omega te identificeren!
Naast de (verkeerde) uitstraling kan ook de prijs al heel wat zeggen. Als het te mooi is om waar te zijnâŠOf de toon in een advertentie.
Oftewel zoals Marktplaats altijd zo treffend in hun koop adviezen tegen oplichting schrijven:
Fake as fuck
Phoney as a three dollar bill
Vaak is 1 blik gewoon voldoende. Je ziet het intuĂŻtief al voordat je naar de details kijkt. Wel na tien jaar in elk geval.
Ook de âswiss madeâ is niet correct geplaatst.
Jullie hebben allemaal helemaal gelijk. Nou ik de foto zo zie, zie ik het duidelijk. De beste man wilde er 80 euro voor hebben, in een 2e hands winkel met allemaal leuk spul, met deze verschrikkelijke nepper ertussen. 
Bedankt!
Wat issie waard jongens�