Omega discount

Hallo medeforumleden,

vandaag zat ik te googelen en kwam ik terecht op de site van Omega Watch Store en werkelijk viel ik bijna van m’n stoel wat betreft de prijzen, zo goedkoop kan bijna niet. b.v.:
Omega Men’s Speedmaster Date Steel Blue Watch 3212.80.00
List Price:$810.00
Our Price:$590.00
You Save: $220.00(27%)

100% High Quality and Brand New

Original Manufacturer Box with Serial Numbers

3 Years Warranty from our Professional OMEGA Watchmakers

FREE Shipping and accept International Orders

Dat is in € 413,37 naar de huidige omrekenkoers. Daar heb je volgens mij niet eens een goede gebruikte voor. Nou weet ik wel dat wellicht de douane er nog iets bovenop wil, maar dan kom je toch op een spotprijsje. Ik zou er wel wat willen bestellen, maar iets zeg me dat het eigenlijk niet kan ? Imitatie ?? Lijkt me niet,
want de site ziet wel OK uit.

Wie zegt hier eens iets over en wie heeft er wel eens iets besteld bij deze firma ??

Horloge groet, Glashard uit een koud en sneeuwig rotterdam.

Lijken me oplichters. Ten tweede is er geen Speedmaster met een listprice van 810 dollar

NIET DOEN

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=291106

Ze verkopen fakes of leveren helemaal niet en wat er met je creditcard gegevens gebeurd mocht je betalen, who knows.

Volgens iemand op WUS: “It is part of an Asian crime gang’s new venture to sell the better faked Omega at outrageous prices”.

OK Tom,

Bedankt voor je reactie ! Het was ook te mooi om waar te zijn, en als dat zo is, moet je altijd een pas op de plaats maken !

groeten, henk de wit / glashard

Niet alleen Omega’s, ze gebruiken de stockfoto’s van de merken zelf en leveren gewoon niets…

Dat vind ik een vieze streek. Als ik nep zou kopen, dan wil ik er bewust wel/niet voor kiezen.

Tja, soms is 't idd te mooi om waar te zijn.

Zo zie je maar weer, dat je op dit forum goede informatie kunt krijgen als je iets wilt weten, voor wat betreft dit onderwerp of wat dan ook.
En inderdaad, ik heb deze site ook wel eens bezocht.
Je zou er haast inlopen, met al die mooie teksten.
Maar het zijn allemaal de betere replica’s met mechanische uurwerken.
Dus inderdaad nep en daarom veels te duur.
Zoals iemand anders ook al zei, je kunt gewoon geen nieuwe Omega kopen
voor zulke prijzen. Dat zou Omega ook nooit goed vinden trouwens.
Gewoon lekker op dit forum kijken of op veiling sites, dat is een stuk betrouwbaarder.
Veel succes.

Deze site is sinds kort verwijderd.
Mede door een berichtje aan Omega Zwitserland,van een Omega
liefhebber en een Omega dealer.

Goede aktie.

Deze nepperds van een verkopers die goedgelovige (en misschien beetje naieve) mensen oplichten, mogen van mij weg. Zeg dan gewoon dat 't replicas zijn. Maar doe ze niet voor als 't echte werk.

ajan Schreef:

Ik zag gisteren dat Kamerbeek in Nijmegen Omega’s
in de etalage had met 25% korting.

Ajan

Die korting krijg je daar normaal ook wel. Echter altijd even alles controleren, ze zijn nog weleens slordig daar. Bijv. verkeerde papieren/doos, etc.