Wie kan zien als deze echt is
Beterft een 212.30.41.20.01.003
Prijs is juist maar ben geen kenner van dit model
Doos, papieren en/factuur erbij? Anders deksel open maken, er zijn goede replica’s in omloop.
Alleen watch only vraag prijs was 2700
Ga voor zeker bij Jaap ! @SuperC
Dan weet je echt dat het goed zit en compleet.
Omega Seamaster Diver 300M 42 Blue (ten2two.nl)
Geen doos en papieren ??
Hier heb ik wat aan supper
O en hij is aangekocht op cata wiki
Dat is vaak “listig”
Net zoiets als een auto kopen van de Domeinen. Je tast volledig in het duister over de inhoud.
Band is twijfel achtig
Geen inscripties bij endlinks en de hoeken van de schakels zijn veelste recht. Die horen veel ronder te zijn…
Dat klopt end links hebben geen inscripties dat hoort ook als ik zie. Bij andere modelen
Staan er op de hele band aan de binnekant geen inscripties?
Dat is niet gek bij dit model hoor.
Die lijkt mij prima hoor, heb dezelfde gehad en zie niks vreemds. Als dit een replica zou zijn, dan wel een verdomd goede. Ik zet in op OK.
Oke zie veel goeds
Hou in ieder geval rekening met een nieuwe lunette van €520,- , lumipunt is kapot getikt en wordt door Omega niet los geleverd.
In ieder geval lijkt er op de foto een ster in het glas te zitten van de lumidot. Hiervoor zal Carglass ook geen oplossing hebben
Humm
Dat zie ik nu pas
Is dat zo duur
Voor een stukje ceramic
Is niet alleen het ceramische deel maar de gehele stalenrand met inleg.
Kortom, goedkoop is duurkoop. Deze gewoon uit je hoofd zetten en verder kijken. Met meer budget.
Ach ooit werden daar de Porsches verkocht van de rijkspolitie, plm 30.000 gulden per stuk of minder
Had wel een probleem toen ik 3 maal het hoogste schriftelijke bod had uitgebracht …