Omega drager stelt zich voor

Hallo allemaal, hoewel ik in totaal misschien al meer dan 10 jaar op dit forum rondneus, heb ik me vorig jaar opnieuw moeten aanmelden (iets met verlopen e-mailadres enzovoort :-(). Nu ik weer wat meer tijd heb om aan mijn (en andermans) horloges te besteden, stel ik me graag voor.

Ik ben Eloy en woon in het Zuiden des lands. “Verzamel” al 20 jaar Omega’s. Mijn eerst kocht ik bij Juwelier Burger (een Constellation) in Maastricht. Daarna ging het alle kanten op. Via Marktplaats, Ebay en ook dit forum kocht ik diverse vintage Omega’s en onderdelen. Totdat ik er opeens 10 had en er een paar bij Ferry moest laten maken (want kopen uit Zuid Amerika kan risico’s hebben ;-(). Het was een mooi allegaartje maar ik besloot dat de Constellation the object of my Desire moest worden. En alleen automaten. Inmiddels heb ik er diverse. Tegelijkertijd nam het inkomen toe en kwamen ook nieuwere Omega’s binnen bereik. In mijn vrijgezellentijd ging het vakantiegeld, de 13e maand en de bonus steevast grotendeels naar horloges. Ik kocht ze overigens altijd ‘met de kop eraf’ en reisde het hele land door. Het aankopen ligt overigens al een paar jaar stil. Mijn laatste aanwinst is een cadeautje: een Moonswatch. Leuk om er als Omega-liefhebber bij te hebben (en zeker om te krijgen).

Naast de Omega’s ben ik (toch) nog gevallen voor een Mont Blanc Timewalker en een Benrus Calender.

Omdat ik nu wat meer tijd heb (zit in de WIA…) pak ik de horlogehobby weer op. Te beginnen met t forum.

Hieronder een selectie van mijn horloges.

67 likes

welkom-home

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom

1 like

Welkom :partying_face: tav de horloges: lekker hoor!

1 like

Mooie collectie heb je hoor

1 like

Welkom op het forum , :+1:een aangename tijdsbesteding moet ik zeggen .Veel plezier !

1 like

Dankjewel. Met het maken van dit bericht kom ik er achter dat ik het grootste deel niet fatsoenlijk op de foto heb staan. Dat is dus al een eerste horlogeklusje :wink:

1 like

Mooie collectie! Welkom en veel plezier hier.

1 like

Welkom hier bij HF !
Prachtige horloges heb je.

1 like

gesto

Welkom

2 likes

Welkom terug, mooie collectie omega’s heb je.
Veel plezier op het horlogeforum!!:watch:

1 like

Welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat een prachtige horloges, welkom!! :+1:

1 like

Welkom

1 like

Welkom terug. Mooie collectie!

1 like

Welkom Eloy & Connie(s)!

1 like

Welkom…:+1:

1 like